Search

Tag - 7 intrebari despre frumusete by BeautyBarometer

by - luni, martie 31, 2014

BeautyBarometer este unul dintre blogurile pe care le urmaresc cu mare interes datorita informatiilor interesante pe care ni le transmite Ana-Maria prin intermediul blogului. Ce e drept, am descoperit blogul destul de tarziu...insa l-am rasfoit de la inceput. BeautyBarometer a implinit de curand 2 ani iar cu aceasta ocazie a initiat o intalnire cu 10 bloggerite. Aceste intalniri sub denumirea Atelierul de frumusete, au ca scop principal de a provoca consumatoarele la discutii de pe urma carora companiile de cosmetice au de tras concluzii. Consider ca astfel de discutii sunt ajutatoare pentru companii pentru ca afla exact ce isi doresc consumatorii.
La aceasta intalnire Ana-Maria le-a provocat pe fetele prezente sa raspunda la 7 intrebari, toate centrate catre acelasi subiect : industria produselor cosmetice.
Intrebarile mi s-au parut interesante, provocarea pe masura, asadar m-am decis sa raspund si eu celor 7 intrebari insa nu inainte de a ura blogului BeautyBarometer la multi ani, multi ani in blogosfera si multa prosperitate ca sa ne incante cu articole la fel de interesante.

Asadar sa incepem :

1. Ce inseamna pentru voi industria de beauty, cosmeticele? Fiind atat de pregatite si documentate cum cumparati voi un produs cosmetic?


Inainte de toate trebuie sa recunosc ca inainte sa fac cunostinta cu fascinanta lume a blogosferei, nu aveam in sacosa prea multe informatii referitoare la un produs, care adesea era ales fiind influentata de marketing. Insa pe parcurs am asimilat informatii pretioase cu ajutorul carora pot sa diferentiez un produs bun de unul mai rau. Inainte ma axam pe : miros, ambalaj si ce spune nenea din reclama tv. Acum am trecut de pragul asta iar aceste 3 considerente nu le mai iau in seama cand aleg un produs. Inainte de alegerea produselor cosmetice sau de beauty consider ca cel mai important e sa ne cunoastem tenul ca sa ii putem conferi ingrijirea corespunzatoare. Ce e drept la inceput nu m-am descurcat prea bine in privinta asta iar tenul meu a facut cunostinta cu o sumedenie de produse nu tocmai recomandate pentru tipul meu de ten, iar unele si-au pus chiar si amprenta. Insa acum cunosc fiecare necesitate a tenului meu si imi indrept atentia catre produsele care pot rezolva eventualele probleme. Cum aleg aceste produse? Ei bine in primul rand am invatat sa consult o lista de ingrediente si cunosc majoritatea iritantiilor, deci evit astfel de produse. Industria de beauty si de cosmetice e una larga si uneori inselatoare....deci uneori deciziile ne sunt ingreunate daca nu stim exact de ce avem nevoie. Insa nu toata lumea e la fel de documentata din varii motive, asadar consider ca un prospect mai pe intelesul tuturor nu ar strica. Foarte des gasesc prospecte, descrieri etc. in alte limbi decat romana. Iar de cele mai multe ori acest lucru indreapta consumatorii catre alegerea unui produs eronat. Deci mai multa informatie in limba romana ar fi necesara.

2. Care considerati ca au fost brandurile cu cea mai buna evolutie in ultimii 3 ani pentru piata romaneasca?

Primul brand care imi vine in minte in acest sens, este Nivea....de la micuta crema fermecata pe care o folosea toata familia s-a ajuns la geluri si creme de dus din ce in ce mai sofisticate. Mereu am fost incantata de produsele Nivea iar in utlimii ani am fost fascinata cu noi si noi produse care mai de care mai ademenitoare. Acum am vazut ca mica crema s-a transformat intr-o superba crema de dus pe care abia astept sa o incerc.
Farmec de asemenea s-a bucurat de o evolutie considerabila in ultimii 3 ani si au scos pe piata produse de ingrijire a tenului foarte bine formulate si intr-o gama mai larga.
Daca e sa numesc un brand strict cosmetic, aici as aminti de l'Oreal, care m-a fascinat prin noile formule ale fondurilor de ten si prin nuantele superbe de ruj.

3. Haideti sa facem previziuni pentru 2014 : care credeti ca vor fi cele mai interesante produse cosmetice care vor veni pe piata romaneasca?

Presimt ca la acest capitol vopselele de par ne vor surprinde. Si aici ma refer la cele fara amoniac...in special la Olia de la Garnier care se pare ca a fost imbratisata de catre consumatori si presimt ca va fi produsul anului.
Anul acesta am observat ca din ce in ce mai multe branduri cosmetice au incercat sa aiba la baza produselor lor ingrediente naturale si ma astept ca anul acesta produsele de acest gen sa prinda amploare si sa devina un interes pentru o majoritate dintre femei.


4. Veti primi fiecare cate o foaie de hartie, va rog sa treceti pe ea cele 10 produse cosmetice pe care le-ati cumpara in acest moment, indiferent de context - financiar sau geografic.

Doar 10?! Bine...hai ca ma limitez
1.Naked3 by Urban Decay - e adorabila, nu are nevoie de alte descrieri. Le admir si totodata le invidiez pe fetele care detin paleta asta...e superba.
2. Estee Lauder Optimizer - lotiune stimulanta intensiva care promite sa uniformizeze nuanta tenului.
3. Chanel no.5 - l-am avut demult...mi-l doresc din nou.
4. Un ruj MAC in nuanta Impassioned
5. Sampon cu masline L'Occitane
6. Farduri Inglot...ma multumesc cu 6 nuante :D
7. Sisley Phyto - fard de obraz in nuanta piersica
8. Juice Beauty - pudra organica pentru rafinare
9. Joico Cliniscalp - solutie care confera hranire echilibrata pentru scalp...imi doresc acest produs in speranta ca va rezolva problemele mele cu scalpul 
10. Ser Biotherm Blue Therapy
etc. :D

5. Vreau sa atingem centrul discutiei - Ultimate beauty choice- sa luam acel exemplu comic cu evadarea pe o insula pustie si care ar fi cele 7 produse pe care le-ati lua cu voi acolo. 7 este o cifra magica :)

In primul rand fara protectie solara nu as evada pe o insula :)). Asadar Bioderma Photoderm nu mi-ar lipsi din geanta. Si daca eram nevoita sa aleg un singur produs tot pe acesta il alegeam :)
As lua cu mine si o apa termala....nu conteaza neaparat brandul insa mereu intind mana dupa Vichy..uneori Ivatherm. As avea nevoie de acest produs pentru a trata eventualele neplaceri create de soare....sau poate de insectele de pe insula :)).
Clar ar fi si un demachiant ar fi in geanta mea si as alege in acest sens lotiunea micelara Bioderma. Nu pot trai zi de zi fara ea, nu as rezista pe o insula pustie. Apoi as avea nevoie de o crema de ochi si una de fata, dar ca sa nu ma incarc prea mult aleg doar o crema de fata care nu imi irita zona ochilor ci o hidrateaza iar in acest sens as alege Gerocossen Melcfort, deoarece e o crema usoara, hidratanta si are efecte benefice asupra pielii.
Cand ma gandesc la insula pustie, automat imi zboara mintea la apa albastra si limpede din jurul insulei. Si in acest caz nu as putea sa las acasa gelurile mele preferate de la Avon Senses. Si aici sunt o gramada de arome...deci multe flacoane dar raman la aroma Garden of Eden. Sunt hidratante, deci sar peste lotiunea de corp sa nu ocupam loc in bagaj :D
Apoi mi-as indrepta atentia catre podoaba capilara si as alege samponul 2 in 1 de la Dove. Ar fi multe optiuni aici pentru ca am folosit o gramada de sampoane, insa as prefera unul care sa aiba si balsam si din toate produsele 2 in 1 pe care le-am incercat, doar Dove mi-a demonstrat ca are in compozitie suficient balsam cat sa imi hidrateze parul.
Cred ca am atins toate punctele forte ale ingrijirii...asa in limita bunului simt :D. Si bineinteles ca rujul rosu nu ar lipsi din geanta mea. E nuanta mea preferata de ruj iar momentan preferatul meu e cel de la Avon in nuanta Lala Love.
Mi-am facut bagajul...astept biletul catre evadare :))

6. Sunteti pe fuga catre un eveniment de beauty si trebuie sa va faceti un machiaj in exact 4 minute, nu 5 minute, ci 4. Ce produse folositi si cum faceti machiajul?

Aici e punctul meu forte, pentru ca dimineata sunt mereu pe fuga si cred ca as bate recordul la categoria machiaj in cateva minute.
In 4 minute as avea timp suficient :D. Sar peste crema de fata si aplic rapid BB cream-ul de la Bioderma care hidrateaza si acopera destul de bine. Apoi pudra Catherine Arley si o nuanta de blush piersica din paleta de blush-uri. Rapid aplic rimelul SuperShock Max de la Avon...e rimelul pe care il folosesc cand ma grabesc pentru ca am invatat sa il manuiesc bine si din 2 miscari genele imi sunt rimelate fara sa ma murdaresc. 
Un ruj...rosu si gata de plecare :)

7. Ganditi-va ca pregatim o capsula pentru viitor, pe care o vor citi bloggeritele de beauty, care vor exista peste 10 ani. Va rog sa notati un sfat, o recomandare, ceva despre o marca, un produs, orice doriti voi.

Simte-te bine in pielea ta, pentru ca indiferent de alegerile pe care le faci esti frumoasa. Profita din plin de faptul ca esti femeie si asta iti da dreptul sa te rasfeti cat mai mult. Daca e ceva care te face fericita profita maxim....daca iti plac ojele nu te limita la una singura. Cumpara atat cat simti tu nevoia :). Iar pe partea cu blogul te sfatuiesc sa iti asculti cititorii sa fii cat mai aproape de ei si sa le cunosti parerile si dorintele. Daca ei sunt alaturi de tine, fii si tu alaturi de ei.
Iar la partea cu alegerea produselor cosmetice...sper ca in 10 ani sa nu se mai puna atat de mult accent pe reclama de marketing ci pe calitatea produselor...deci invata sa iti cunosti tenul ca sa ii poti oferi tot ce are nevoie.
Nu uita fii fericita...fericirea e urmata de frumusete :)


Sper ca v-au placut intrebarile si raspunsurile si ca la fiecare tag sunt curioasa si de raspunsurile voastre, asadar va invit la comentarii :)

You May Also Like

0 Comments