Search

Review masca de par Loncolor Natura

by - luni, februarie 08, 2016

Buna dragilor,

Ma numar printre persoanele care uraste iarna. Uneori ma consolam cu peisajele infrumusetate de zapada, dar cum nici de asta nu mai avem parte de mult timp, ramane doar gerul si multe haine. Pe langa disconfortul creat de frig, nu pot sa nu sesizez amprenta frigului asupra tenului si a parului meu. Anul acesta tenul mi s-a uscat foarte tare si nu am crezut ca o sa isi revina, insa cu ajutorul unei creme foarte bune si ieftine, tenul meu a revenit la normal. Curand o sa va vorbesc si despre crema respectiva.
In acest articol doresc sa va vorbesc despre o masca de par, care mi-a placut de la prima utilizare si datorita caruia parul meu nu s-a degradat din cauza frigului. Este vorba despre o masca pentru ingrijirea parului din gama Loncolor Natura. 


Masca vine ambalata intr-un tub alb, opac din plastic. De obicei prefer produsele cu pompita, insa daca tubul e moale si se dozeaza usor produsul, genul asta de ambalaj se afla pe locul doi. Nu am probleme cu dozarea, masca iese foarte usor si pot controla cu exactitate cantitatea de produs de care am nevoie. 
Produsul are o consistenta cremoasa, care se distribuie usor pe lungimea parului. Eu de obicei dupa ce ma spal pe cap, imi tin parul in prosop pentru a elimina surplusul de apa si apoi aplic masca de par. O tin in cap aproximativ 5-10 de minute, apoi masez putin si clatesc cu apa calduta. Pe ambalaj e mentionat ca masca se lasa sa actioneze 1-3 minute, insa in cazul meu e nevoie de mai mult timp pentru ca am parul des si firul foarte gros. In functie de tipul vostru de par, puteti decide de cat timp are nevoie masca sa actioneze.


Ingredientul principal care ajuta la hidratarea parului, este uleiul de masline din compozitie si provitamina B5. 
Imi place aceasta masca de par, deoarece lasa parul catifelat si moale si  admir faptul ca nu ia din volumul parului ci ii ofera o textura placuta, parul se aseaza frumos.
Am intalnit si masti care in prima zi, inca isi mentineau efectele si parul era moale, insa a doua zi, era ca si cum nu as fi folosit masca deloc.
Masca Loncolor Natura, mentine parul hidratat pana la urmatoarea spalare si in perioada in care a fost foarte frig afara, am observat ca a actionat si ca un fel de bariera, deoarece nu mi s-a uscat deloc parul, avand in vedere ca era foarte frig afara si am folosit si placa de par.

Eu m-am inteles foarte bine cu aceasta masca de par si nu am sa ii reprosez nimic. Hidrateaza parul, nu ingrasa scalpul si are si un pret mic, pana in 15 lei. O gasiti atat online cat si in supermarketuri. In Kaufland am vazut-o la 13 lei :).

Nu uitati sa le faceti o vizita celor de la Loncolor pe site si pe pagina de Facebook pentru a fi la curent cu noutatile :). In urmatoarele articole o sa va vorbesc despre o crema de par si o vopsea superba tot din gama Loncolor Natura :).

Voi ati folosit produse Loncolor? Care sunt preferatele voastre?
Va astept cu drag comentariile :*



You May Also Like

0 Comments