Search

20 de ani cu Bioderma Sensibio H2O

by - sâmbătă, octombrie 10, 2015

Laboratoarele dermatologice Bioderma, sarbatoresc 20 de ani de la inventarea primei solutii micelara, Sensibio H2O. Pentru prima data, in urma cu 20 de ani pielea insasi a inspirat Bioderma sa creeze prima solutie micelara, care a revolutionat lumea demachiantelor. Astfel s-a nascut un ritual pentru femeile de pretutindeni.


Pe piata se gasesc astazi multe branduri care au scos ape micelare, insa Bioderma, inventatorul acestei solutii a reusit sa se mentina in topuri si sa fie cel mai apreciat brand.

Dupa ce Sensibio H2O s-a dovedit a fi un adevarat succes, Bioderma a continuat cercetarile, astfel incat astazi se gasesc pe piata 4 lotiuni micelare : 

- Sensibio H2O - lotiune micelara pentru tenul sensibil
- Sebium H2O - lotiune micelara pentru tenul gras, pentru a tine sebumul sub control
- Hydrabio H2O - lotiune micelara pentru tenul deshidratat
- Sensibio H2O AR- lotiune micelara care ajuta la combaterea rosetii

Astazi, la fiecare 3 secunde este vanduta o lotiune micelara Bioderma H2O


Eu am facut cunostinta cu prima lotiune micelara Bioderma, acum aproximativ 4-5 ani si de atunci i-am ramas fidela, am recumparat-o mereu si nu mi-a lipsit din casa. Sunt produse foarte bine formulate, nu contin alcohol, sau alti iritanti, fiind special concepute pentru a satisface nevoile tenului si pentru a indeparta machiajul in profunzime.

Hydrabio si Sebium sunt preferatele mele. Bioderma Sebium se adapteaza perfect tenului meu mixt, ma ajuta sa tin sebumul sub control. Iar Bioderma Hydrabio imi e de mare folos in acele momente in care tenul e deshidratat si are nevoie de mai multa atentie. 
Am incercat toate cele 4 lotiuni micelare si toate au un punct comun : sunt foarte blande cu tenul.

Pret recomandat : 

- Sensibio H2O 100 ml - 15 lei
- Sensibio H2O 250 ml - 50 lei
- Sensibio H2O 500 ml - 74 lei

Voi ati incercat lotiunile micelare Bioderma?
Care e preferata voastra?

You May Also Like

0 Comments