Search

Review BB Cream Eveline Cosmetics

by - miercuri, septembrie 30, 2015

De cand a aparut pe piata crema BB, am folosit-o mai des decat fondul de ten. Bineinteles mai am in colectie si fonduri de ten insa pe acestea le folosesc acum doar seara cand ies undeva. In rest folosesc doar BB Cream pentru ca e mai lejer pe ten iar pe timpul zilei e perfect. 

Nu cred ca o sa ma satur vreodata sa incerc astfel de produse iar colectia mea de BB cream-uri s-a marit considerabil. Cel mai nou membru al acestei colectii este crema BB Eveline despre care doresc sa va vorbesc in acest articol. Am fost tentata de acest produs, deoarece este unul matifiant, perfect pentru tenul meu gras. Produsul este disponibil in 2 nuante : Light si Medium. Eu am ales nuanta deschisa si mi se potriveste perfect.



Eveline Crema BB vine intr-un tub din plastic, are un ambalaj dragut, usor de manevrat si calitativ.

Am folosit acest produs destul de des de cand l-am cumparat si imi place la nebunie, se adapteaza perfect asteptarilor mele de la un astfel de produs.
In primul rand are o textura cremoasa, se intinde usor pe ten si se simte foarte light. Nu incarca deloc tenul...nici nu simt ca il port atunci cand il folosesc. 
Are o acoperire mare si uniformizeaza in acelasi timp nuanta tenului. Finish-ul nu este complet mat ci tenul are o stralucire aparte, o stralucire frumoasa. Orice BB Cream sau fond de ten il fixez cu pudra, chiar daca produsul este matifiant pentru ca astfel tenul ramane mat pentru mai mult timp.

In cazul BB cream-ului Eveline efectul de ten mat se pastreaza aproximativ 6-7 ore iar dupa acest interval de timp zona T incepe sa luceasca usor. Insa produsul nu dispare de pe ten, nu se sterge si nu lasa pete. Cand sebumul isi face aparitia, fie folosesc servetele pentru sebum fie mai aplic putina pudra.

Un alt lucru pe care il apreciez la acest produs e faptul ca e foarte hidratant iar in zilele cand sunt pe fuga si nu mai am timp sa aplic crema de fata, folosesc acest BB Cream si nu imi simt deloc tenul deshidratat pe toata perioada zilei.


Dupa cum am spus si mai sus, are o textura cremoasa si usor lichida iar datorita acestui lucru aplicarea se face foarte usor fie ca alegeti un buretele, o pensula sau degetele. Eu l-am aplicat cel mai des cu degetele...mi se pare mai rapid :D.

Nuanta este una potrivita, se adapteaza perfect nuantei tenului, nu arat de parca as avea o masca pe fata :)). Acopera cu succes petele rosii, urmele de la acnee iar porii nu mai sunt atat de vizibili.

In concluzie va recomand cu mare drag BB cream-ul Eveline daca sunteti in cautarea unui produs matifiant, cu aperire medie si ieftin. Are o cantitate de 40ml si costa doar 19 lei. 

E primul produs de la Eveline Cosmetics pe care l-am incercat pana acum si cu siguranta vor urma si altele :)

Voi ati incercat vreun produs de la acest brand?
Acest BB Cream l-ati incercat?
Daca aveti si alte recomandari despre produse Eveline le astept cu mare drag !!

You May Also Like

0 Comments