Search

Cumparaturi de la Yves Rocher !!!

by - luni, iulie 20, 2015


Acum aproximativ o luna am primit un mail de la Yves Rocher in care mi se prezenta o noua oferta pentru abonati : la comandarea de produse in valoare de 200 lei, am reducere de 100 lei. Cand am vazut oferta nu am stat deloc pe ganduri, am intrat pe site, am ales cateva produse si le-am comandat. Ce e drept am zabovit ceva timp pe site pentru ca sunt sute de produse tentante, insa sunt multumita de ce am cumparat.
Zic sa nu o mai lungesc mult si sa va prezint "victimele" :P


Din comanda bineinteles ca nu putea sa lipseasca gelurile de dus. Ca de obicei primul care a fost adaugat in cosul de cumparaturi a fost cel cu cafea care e preferatul meu dintre toate. Am mai ales unul cu Lime si unul cu Rodii. Ambele miros foarte frumos.


Am cumparat si un lapte demachiant, o lotiune tonica si demachiantul bifazic pentru ochi cu albastrele. Am citit atat de multe lucruri pozitive despre demachiantul de ochi, incat l-am cumparat si bine am facut. E foarte bland cu ochii, curata foarte bine si nu e foarte uleios in comparatie cu alte demachiante bifazice.
Demachiantul pentru ten imi place de asemenea foarte mult. E bland cu tenul, are o consistenta potrivita si indeparteaza eficient machiajul de pe ten. Cand folosesc lapte demachiant, nu pun produsul direct pe discheta de bumbac. Pun demachiant pe ten, masez pana cateva secunde si apoi folosesc un burete din celuloza pentru a indeparta produsul de pe fata. Fondul de ten se sterge mult mai usor asa si mie imi e mai comod decat sa aplic produs pe discheta de bumbac si apoi sa imi sterg machiajul.
Lotiunea tonica pentru ten obosit e putin mai aparte fata de ce am folosit pana acum. Am fost surprinsa cand am vazut ca nu e deloc lichida ci are consistenta unui gel. Nu am mai vazut astfel de lotiuni tonice pana acum, sincer. Insa imi place mult cum arata si cum se simte tenul meu de cand o folosesc. Singurul lucru care ma deranjeaza la acest produs e faptul ca lasa tenul lipicios si din acest motiv nu o pot folosi si dimineata. Dupa cateva minute de la aplicare senzatia de piele lipicioasa se mai diminueaza, dar nu dispare complet.


Mi-am cumparat si un sampon purifiant pentru par gras...despre care nu prea stiu ce sa spun. L-am folosit o singura data si atunci mi-a placut. Printre ingrediente se numara si sulfatii, care sunt inamicii nr. 1 al vopselelor de par. Folosind un sampon cu sulfati in compozitie vopseaua se duce mult mai repede din par. Avand in vedere ca sunt roscata si oricum culoarea paleste destul de repede, nu imi doresc sa grabesc procesul. Asa ca am decis ca il voi folosi doar inainte de vopsirea parului, pentru a ma asigura ca nu produce daune :D


Desi am destul de multe fonduri de ten, BB cream, CC cream si alte cele, am vrut neaparat sa incerc si fondul de ten Zero Defaut de la YR. E un fond de ten foarte bun, are o acoperire medie spre mare, se simte lejer pe ten si are o rezistenta destul de buna. Insa ma deranjeaza ca nu are capac. Desi are sistem de blocare a pompitei, era util si un capac pentru ca pompita se murdareste. Am luat produsul cu mine in vacanta, si mereu trebuia sa am grija sa nu uit sa curat capacul cand pun produsul in portfard, pentru ca murdaream toate produsele.
Inafara de acest aspect neplacut, e un fond de ten foarte bun :).


Mi-am mai cumparat alte 3 produse pentru ingrijirea tenului de care eram curioasa si care imi plac mult.
Scrub-ul cu caise are un miros foarte frumos si e foarte eficient. Indeparteaza foarte bine pielea moarta si lasa tenul catifelat. Particulele abrazive sunt fine si nu agreseaza tenul deloc.
Gelul de curatare contine si el particule abrazive si este recomandat pentru utilizarea zilnica. Desi e bland cu tenul, nu il folosesc decat o data la 2 zile, pentru ca prea multa exfoliere strica. Promite sa curete porii si chiar face asta. Dupa ce il folosesc imi simt tenul foarte curat si improspatat, semn ca intr-adevar curata in profunzime.
Masca de fata cu merisoare, este o masca racoritoare, ideala pentru vara. Si acest produs miroase foarte bine. Are o consistenta de gel, care se aplica usor pe ten si dupa cateva secunde de la aplicare tenul se simte racoros si imi confera o senzatie de bine. Pentru un efect racoros si mai intens, am pus masca in frigider. E un adevarat rasfat dupa o zi calduroasa :).



Mi-am cumparat si ceasul cu 2 bratari, care e foarte frumos...insa din pacate imi e mare si nu l-am purtat. O sa incerc sa ii mai dau o gaura, ca e pacat sa nu il port..e prea dragut :D


Cam asta e ce am cumparat :). Acum sa va arat ce cadouri au insotit comanda !


La achizitionarea lotiunii tonice si a demachiantului am primit cadou 2 truse de cosmetice, care imi sunt foarte dragi. Cea mica o port cu mine in geanta, pentru ca desi e mica imi incap in ea toate produsele de care am nevoie. In cea mare vreau sa imi pun produsele noi, care asteapta sa fie folosite.


Am mai primit un balsam de buze cu aroma de cirese, de care m-am indragostit din prima clipa in care l-am aplicat. Are un miros delicios, e hidratant si coloreaza putin buzele. Adorabil, ce mai !!!
Lacul de unghii in nuante de roz prafuit, il port si acum si imi place tare mult nuanta. In plus e rezistent, are o pensula lata, se aplica usor iar din 2 straturi e complet opac.
Un alt cadou este crema de fata Elixir 7.9 pe care inca nu am incercat-o, deoarece mai am putin in crema de fata pe care o folosesc acum si vreau sa o termin, inainte de a incepe alta.


Am mai primit cadou si o geanta colorata pentru cumparaturi, pe care eu am folosit-o ca geanta de plaja. Imi place imprimeul, e vesel...perfect pentru vara :).



In colet am mai gasit 3 mostre : de parfum, fond de ten si crema nutritiva. Le-am pus in cutiuta pentru mostre si nu le-am incercat inca.

Si cam aceasta a fost comanda. Toate produsele au costat in jur de 220 lei si am platit doar 110 lei + cadourile primite. Eu zic ca am facut o afacere buna. Produsele sunt calitative si am platit putin pentru ele.

A fost o postare destul de lunga...sper ca ati rezistat pana la sfarsit :D. Daca ati ajuns la final, sunt curioasa sa imi spuneti ca sunt produsele voastre preferate de la Yves Rocher si daca ati incercat vreun produs din cele mentionate in acest articol.

Daca va doriti un review pentru unul din produse sau mai multe, va invit sa imi scrieti in comentarii si ma pun pe treaba :D.



You May Also Like

0 Comments