Search

Bioderma Photoderm Max Aquafluide SPF 50+

by - marți, iunie 23, 2015


Bioderma este unul din brandurile mele preferate in ceea ce priveste ingrijirea tenului si protectia solara. Despre Photoderm Mineral 50+ v-am vorbit anul trecut aici iar produsul mi-a placut atat de mult incat il folosesc si acum. L-am aplicat si pe fata si mi-a placut, insa acum il folosesc pe corp si e un produs foarte bun :). Anul acesta am facut cunostinta cu autobronzantul Bioderma Photoderm pe care l-am folosit inainte pentru a nuanta pielea si acum cum m-a prins putin soarele inca il folosesc pentru a intensifica bronzul. E sub forma de spray, se aplica foarte usor si bronzeaza treptat fara sa lase urme si pete pe piele. Dintre toate autobronzantele folosite, pe acesta de la Bioderma il consider cel mai bun, fara nici o indoiala. Cel mai mare avantaj e faptul ca bronzeaza treptat si se aplica uniform. Imi place si faptul ca e sub forma de spray...e mult mai usor de aplicat decat o lotiune.


In continuarea articolului o sa va vorbesc despre Photoderm Max Aquafluide SPF 50+ , produs nou lansat de Bioderma pe care de asemenea il indragesc tare mult :). Este disponibil in 3 variante : Incolor, Claire si Doree.


Descrierea oficiala : 

Laboratoarele Dermatologice Bioderma lanseaza Photoderm Max Aquafluide SPF 50+, 40 ml o realizare tehnologica unica ce combina o textura ultra fluida, lejera ca apa, cu un efect Dry Touch si o protectie solara foarte inalta, potrivita tuturor tipurilor de piele, inclusic pentru cea mixta sau grasa.
Formula sa este optimizata prin folosirea a 3 pudre cu efect matifiant. Odata aplicat, pielea este protejata, matifiata si catifelata.
Photoderm MAX Aquafluide SPF 50+ ofera dubla protectie impotriva razelor ultraviolete prin filtrele solare dermatologice si prin tehnologia oferita de brevetul Bioprotectie Celulara®, care previne degradarea celulara si imbatranirea prematura a pielii. 
Textura lejera ca apa, cu efect dry touch, matifiaza pielea si este o excelenta baza de machiaj. Formula sa este fotostabila, rezistenta la apa, hipoalergenica si non comodogenica. Nu contine parabeni si parabeni, asigura o toleranta cutanata excelenta.



Apreciez ambalajele produselor deoarece sunt usor de aplicat din tub, fiind mult mai igienic. In plus ambalajaul este opac iar lumina nu patrunde inauntru iar ingredientele sunt protejate.

Produsul este disponibil in 3 variante : Doree, Claire si Incolor. Toate au aceasi textura, doar nuanta difera. In zilele in care nu am folosit fond de ten sau BB Cream, am folosit Bioderma Photoderm in variata Claire sau Doree. Fiind creme colorate uniformizeaza nuanta tenului. Nu au putere de acoperire, nu mascheaza cosurile si petele, insa ofera tenului o nuanta mai uniforma. 

Au o textura lichida care se intinde usor pe ten, insa nu curge deloc. Dureaza cateva minute pana se absorbe complet in piele si lasa tenul mat. Daca aplic doar fond de ten fara pudra, efectul de ten mat dureaza cateva ore, insa de cele mai multe ori prefer sa folosesc si pudra.


La inceput varianta Doree mi s-a parut putin cam inchisa pentru tenul meu, insa cum m-a prins soarele putin, se potriveste perfect. Ambele variante colorate se adapteaza nuantei tenului.

Varianta Incolora, desi in poza se vede alba, odata aplicat produsul pe ten, acesta devine incolor. De obicei cremele cu SPF mare se intind greu si au o textura densa, fiind nevoie de ceva masaj pentru ca produsul sa patrunda in piele. Insa in cazul produselor Biodema Photoderm MAX, nu e nevoie de masaj pentru a fi absorbite in piele. In cateva minute tenul ramane mat si va puteti machia fara nici o problema.  

Dupa ce produsul e absorbit complet nu se mai simte deloc pe ten, nu lasa senzatia de ten incarcat. La final lasa putin tenul lipicios, insa 


Bioderma Photoderm Max Aquafluide e cel mai bun produs pentru protectie solara pe care l-am incercat pana acum si intruneste toate calitatile : disponibil in 3 nuante, textura lejera, protejeaza tenul, se absoarbe repede si pastreaza un aspect mat tenului.

Daca si voi cautati aceste beneficii la o crema cu protectie solara va recomand cu mare drag Bioderma Max Aquafluide :).
Ati incercat acest produs?

You May Also Like

0 Comments