Search

Bioderma Sebium Global - crema pentru ten cu probleme

by - sâmbătă, aprilie 25, 2015

De curand, Bioderma a aniversat 2 ani de Sebium Global si desi folosesc acest produs inca de la lansarea lui, am realizat ca niciodata nu i-am dedicat un review complet, ci doar l-am mentionat ici-colo. O perioada l-am folosit in permanenta, apoi l-am abandonat pentru ca foloseam alte produse destinate tenului gras. Insa acum l-am inclus din nou in rutina mea de ingrijire a tenului si m-am gandit ca e momentul sa va vorbesc despre el.


Mod de actiune : Bioderma Sebium Global, inovatie a laboratoarelor dermatocosmetice Bioderma, este primul produs care actioneaza impotriva cauzelor si consecintelor acneice severe. Asocierea unica a brevetului Fluidactiv + Bakuchiol actioneaza direct asupra cauzei acneei. Pielea reinvata sa isi regleze cantitatea si calitatea de acizi grasi pentru a recrea sebumul caracteristic pielii sanatoase, prevenind astfel aparitia cosurilor si a punctelor negre. Combinatia dintre esterii de alfa-hidroxi-acizi, acid salicilic si acid citric, restabilesc claritatea pielii prin eliminarea cosurilor si a punctelor negre. 
Mod de folosire : Sebium Global se aplica o data sau de 2 ori pe zi pe tenul curat.


Ambalajul tub este foarte practic, igienic iar dozarea se face usor. Fiind opac, lumina nu patrunde in interior si astfel ingredientele se pastreaza la forma initiala iar produsul nu isi pierde din calitate.


Are o consistenta cremoasa, usor asemanatoare unui gel si are un miros fresh, foarte subtil. Are o textura usoara, care se absorbe usor in piele, e matifianta, lasand tenul fin, fara nici o pelicula grasa.

Produsul il folosesc dimineata si seara dupa ce imi curat tenul. E foarte important ca in timpul utilizarii produsului Sebium Global sa folositi si un produs cu SPF mare pe timpul zilei, deoarece pielea devine mai sensibila la razele solare si e posibil sa apara pete.

Prima data cand am folosit produsul, simteam mici piscaturi la nivelul pielii, care se datoreaza acizilor din compozitie care patrund in profunzime in piele. Daca va confruntati si voi cu aceasta senzatie, nu e cazul sa va panicati, pentru ca aceasta senzatie va disparea. In cazul meu piscaturile au disparut in aproximativ o saptamana de la utilizare.

Rezultatele obtinute in urma utilizarii produsului Sebium Global, m-au facut sa il includ in topul celor mai bune produse destinate ingrijirii tenului meu si asta fara sa exagerez deloc. In zona mandibulei mereu tind sa apara mici cosulete pentru ca parul lasat liber atinge mereu zona. Nu erau pustule ci mici cosulete rosii care aratau mai degraba ca o iritatie. Dupa cateva utilizari cosurile au disparut si zona a ramas curata. Folosind produsul cu regularitate, cosurile nu au mai aparut.

Pe lateralele nasului porii sunt putin mai mari iar Sebium Global, a mentinut zona curata si a impiedicat aparitia punctelor negre. In cazul in care aveti deja puncte negre formate, e nevoie sa mergeti la o cosmeticiana pentru extragere pentru ca aceastea nu vor disparea peste noapte, insa folosind produsul, extragerea punctelor negre se va face mai usor.

Sebium Global, ajuta la vindecarea rapida a cosurilor deja formate, ajutand cosurile sa iasa mai repede la suprafata si intr-un final sa dispara complet. Nu va recomand sa extrageti pustulele pentru ca riscul sa ramana pete e destul de mare. Folosind acest produs zilnic, cosurile se vor vindeca singure in cateva zile iar pielea va ramane curata.

In cazul in care deja aveti pete de la acnee, acest produs o sa ajute la vindecare lor, insa actioneaza in timp, trebuie sa aveti rabdare, sa folositi produsul constant, pentru ca aceste pete nu dispar complet si oricum sunt putine produse care intr-adevar ajuta la indepartarea lor.

Sunt foarte multumita de Sebium Global si imi place actiunea pe care o are asupra tenului meu. Dupa o utilizare frecventa, tenul este curatat, arata mai sanatos si mai luminos.

Va recomand ca pe perioada utilizarii acestui produs, sa nu folositi si alt produs cu BHA pentru ca riscati sa sensibilizati foarte tare pielea. Daca aveti totusi un produs cu BHA pe care il folositi de mult timp si va place, puteti alterna cele 2 produse, dar niciodata sa nu le aplicati pe amandoua in aceasi zi. Si foarte important, sa nu uitati de protectia solara :).

Ingrediente : 


Produsul are un gramaj de 30 ml si costa aproximativ 60 lei. In cazul in care folosesc produsul de 2 ori pe zi, imi ajunge aproximativ 1 luna si jumatate. 

Pentru rezultate cat mai bune si pentru un ten curat si sanatos, va recomand sa includeti in rutina voastra de ingrijire si alte produse Bioderma, pentru ca sunt produse dermatocosmetice, sunt blande cu tenul si intr-adevar actioneaza asupra problemelor tenului :).

Ati incercat pana acum Sebium Global?
Sunt foarte curioasa de rezultatele obtinute, asa ca va astept cu drag comentariile :*

You May Also Like

0 Comments