Search

Rutina mea de ingrijire a tenului - Dimineata

by - duminică, februarie 08, 2015


Am primit multe intrebari de la voi in care ma intrebati de rutina mea de ingrijire a tenului si m-am decis sa fac aceasta postare, poate va este de ajutor. Am decis sa impart articolul in 3 postari, asadar astazi va prezint rutina de ingrijire dimineata, urmand ca in alt articol sa va arat produsele pe care le folosesc seara iar in al treilea articol o sa va scriu despre mastile, exfoliantele si tratamentele pe care le folosesc.

Inainte de toata doresc sa mentionez ca din cand in cand rutina se mai schimba, mai schimb unele produse, mai adaug altele, dar mereu ma orientez catre produse care se potrivesc tenului meu. Tenul meu este mixt, ma confrunt cu exces de sebum in zona T si in acelasi timp este sensibil si am grija ca mereu sa folosesc produse care sa nu il agreseze.

1. Curatare
 Gel de curatare Balea cu acizi din fructe

Imi incep dimineata cu gelul de curatare de la Balea pe care il ador si l-am recumparat deja de vreo 3 ori. Contine acizi din fructe si e benefic pentru tenul gras cu tendinte acneice. Are mici particule abrazive, dar sunt foarte fine. Nu agreseaza deloc tenul. Curata tenul foarte bine si il revigoreaza. E aerul proaspat de dimineata de care tenul are nevoie.

2. Tonifiere
Apa de trandafiri

Imi usuc tenul cu servetele cosmetice ( nu folosesc niciodata prosopul de bumbac pentru fata. Prefer servetelele pentru ca sunt mai igienice si ma feresc de microbi) si apoi cu ajutorul unei dischete demachiante tapotez pe ten apa de trandafiri pe post de toner. Acest produs confera luminozitate tenului si il ajuta sa se regenereze. Calmeaza pielea in cazul micilor iritatii si avand si un efect astrigent ajuta si la uscarea cosurilor.

3. Hidratare 
Eucerin Volume Filler vs. Bioderma Atoderm Nutritive

Astept 2-3 minute ca apa de trandafiri sa se absorba complet in piele si apoi trec la hidratare. Momentan folosesc 2 creme de fata pe care le alternez : Eucerin Volume Filler si Bioderma Atoderm Nutritive. Crema Eucerin este foarte hidratanta, confera luminozitate si elasticitate tenului si combate semnele tenului obosit. Crema Bioderma Atoderm Nutritive a intrat de curand in rutina mea de ingrijire si curand o sa ii fac un review mai complex.  Ma incanta foarte mult textura lejera si fina pe care o are. Spre deosebire de crema de la Eucerin aceasta intra mai repede in piele, insa e la fel de hidratanta. 

4. Protectie solara
Bioderma Photoderm Mineral 50+

Pentru ca niciuna din cremele de fata nu are SPF, folosesc Bioderma Photoderm Mineral 50+. Este un produs foarte bun si poate fi folosit atat pe corp cat si pe ten. Lista de ingrediente e bine pusa la punct, nu are nimic suspect deci nu mi-am facut griji in privinta utilizarii produsului si pe ten. Pe aceasta am folosit-o si in vara cand mergeam la plaja si am ales sa o folosesc si pe fata datorita consitentei usoare. De obicei cremele cu SPF mai ridicat tind sa fie mai groase, sa intre repede in piele si sa lase o pelicula alba pe piele. Bioderma Photoderm are o consistenta laptoasa, intra repede in piele si nu lasa nici o pelicula pe ten. Protejeaza tenul si momentan e produsul meu preferat care ma protejeaza de razele solare.                                                  
Iarna puteti folosi si un produs cu SPF mai mic, insa eu am ales sa o folosesc in continuare pe aceasta deoarece mai am putin in ea si pana la vara o sa expire si nu am vrut sa o arunc pentru..

Astept cateva minute pana produsul intra in piele si apoi trec la machiaj :).

 Si cam acestea sunt produsele pe care le folosesc dimineata si sunt incantata de acest ritual care e foarte benefic asupra tenului.

Asadar dimineata va recomand sa urmati si voi acesti 4 pasi : curatare, tonifiere, hidratare si protectie solara. Produsele pe care le folositi trebuie sa le alegeti in functie de nevoile tenului vostru :).

Sunt curioasa care sunt produsele pe care le folositi dimineata in rutina voastra de ingrijire, asa ca va astept cu drag comentariile :*

You May Also Like

0 Comments