Search

Review - trusa pentru sprancene Oriflame

by - vineri, ianuarie 02, 2015

Buna dragilor si la multi ani :). Va doresc un an nou bun, plin de impliniri, fericire si sanatate :). Acum ca au trecut sarbatorile e timpul sa revenim la treburile noastre iar in prima postare a acestui an am vrut sa va prezint trusa pentru sprancene de la Oriflame. O am de vreo 2 luni si m-am gandit sa v-o prezint in cazul in care sunteti curioase de calitatea ei :).

Costa aproximativ 40 lei in catalog, insa mai mereu o gasiti la reducere. Eu am cumparat-o cu 25 lei. 
Vine intr-o cutiuta neagra, eleganta, compacta si usor de transportat. E dragalas ambalajul si e chiar calitativ.


Cand o deschidem ne intampina 2 nuante de fard, ceara, o oglinda si 2 pensule mici intr-un sertar.


Pensulele sunt calitative si le-am folosit destul de des, insa prefer de cele mai multe ori sa folosesc o alta pensula oblica. Nu am nimic sa le reprosez cu exceptia faptului ca sunt putin cam rigide.

Nuantele sunt foarte versatile si se potrivesc oricarei persoane. Fie le puteti amesteca, fie le aplicati ca atare. Nuanta cea inchisa nu o prea folosesc pentru ca nu mi se prea potriveste. Insa nuanta de maro deschis mi se potriveste perfect.

Ceara nu am folosit-o prea des pentru ca fardurile sunt destul de rezistente, dar e utila atunci cand unele fire sunt mai rebele. Nu ma declar foarte incantata de ceara si sincer mi se pare putin cam greu de aplicat pentru ca e cam tare. Vara cred ca o sa imi fie mai folos cand temperaturile sunt ridicate.

Dupa cum spuneam mai sus, fardurile sunt rezistente, nu mi s-au scurs/sters de pe sprancene si au rezistat intreaga zi.


Pentru ceara va recomand sa folositi mereu o pensula curata, in caz contrar se va murdari cu fard. La inceput cu pensula cu care aplicam si fardul, aplicam si ceara dar nu imi placea cum arata ceara murdara si acum tin o pensula pe care o folosesc strict pentru aplicarea ei. 

Am facut si un mic swatch ca sa vedeti mai bine cum arata fardurile :


In concluzie, consider ca merita investitia, e o trusa de sprancene calitativa si isi face treaba. Pana acum foloseam doar creion de sprancene, dar de cand o am doar pe ea o folosesc. In plus arata foarte natural pe sprancene si nu le incarca deloc.

Voi ce folositi pentru conturarea sprancenelor? Aceasta trusa a-ti incercat-o?
Va astept cu drag parerile :*

You May Also Like

0 Comments