Search

Review - masca de par Kallos pentru par vopsit

by - joi, august 14, 2014

Despre brandul Kallos cred ca ati auzit toate si care ma cititi stiti deja cat de familiarizata sunt cu aceste produse si cat de mult imi plac. Am folosit suficiente produse incat sa ma conving de calitatea produselor. In plus preturile mici ma face sa le indragesc si mai mult :D. Produse de machiaj am folosit destul de putine, insa in rutina mea de ingrijire a parului se gaseste mereu cel putin un produs Kallos.

Gama de produse este una foarte larga, special conceputa pentru fiecare nevoie in parte. Kallos s-a specializat in produse pentru ingrijirea parului, insa nici gama de produse de machiaj nu e de neglijat. Cu mult timp in urma, Kallos a deschis reprezentante in marile magazine si in scurt timp au ajuns favoritele multor doamne si domnisoare. Produsele nu au ambalaje colorate si deosebit de frumoase si se aseamana prin clasicul alb prezent la majoritatea ambalajelor. Insa nu consider ca e un lucru rau pentru ca acest lucru demonstreaza ca se investeste in calitate.

Pe langa produsele de par care m-au cucerit, ador lacurile de unghii ale acestui brand si tratamentele care s-au dovedit a fi extrem de eficiente.


Lacurile de unghii au o cantitate destul de mare, un pret mic de aproximativ 10 lei iar pe langa gama superba de nuante, am descoperit tratamente de unghii care mi-au fost de folos cand am avut nevoie.

Insa gama pe care o iubesc cel mai mult este cea pentru ingrijirea parului. O gama variata care cuprinde sampoane, balsamuri, masti si uleiuri. Am folosit destul de multe, mereu cumparam altul ca sa incerc cat mai multe si toate mi-au placut. Insa cel mai prezent produs in rutina mea este masca de par pe care o folosesc inca din adolescenta si a ramas la fel de buna. Masca cu placenta mi-a placut la nebunie, cea cu lapte miroase extraordinar si vor ramane in topul preferintelor mele.
La ultima comanda de pe aoro.ro am pus in cos si o masca Kallos insa de aceasta data o masca pentru par vopsit. Parul roscat se intretine greu si de aceea ma axez pe produse care au scop sa protejeze parul si sa ii confere stralucire.

Masca de par Kallos pentru parul vospit e un produs extraordinar si m-am convins de calitatea ei inca de la primele folosiri. Are un miros frumos, seamana cu cel al mastii de placenta, doar ca aceasta are un iz mai dulce. Se aplica pe parul uscat cu prosopul si se lasa sa actioneze 15-20 de minute. Rezultatul este un par fin, matasos si stralucitor. Parului meu rebel si roscat ii face foarte bine. Protejeaza culoarea si ii confera o stralucire ca si cum m-as fi vopsit in ziua precedenta.
De-a lungul timpul am invatat un mic truc si anume sa nu clatesc masca de tot. Pontul l-am aflat si eu de la o prietena si se pare ca functioneaza. Balsamul de par trebuie clatit din abundenta pentru ca incarca si imbacseste parul insa acest lucru nu se aplica si in cazul mastii de par. Bineinteles nu trebuie lasata o cantitate mare de produs pe par pentru ca il va imbacsi. Clatesc masca pana simt ca mai e extrem de putina pe parul de par si gata. In acest fel parul este mult mai protejat, mai hranit si mai moale. Nu stiu daca functioneaza pe toate tipurile de par dar puteti incerca. Eu inainte de nunta m-am decolorat pentru a ajunge la nuanta de rosu dorita iar din par gras parul meu a devenit uscat. Acum imi cresc radacinele si se ingrasa mai repede insa varfurile si lungimea parului au ramas destul de uscate si necesita o ingrijire aparte.
De aceea las putina masca doar pe lungimea parului si pe varfuri iar de pe radacina o clatesc complet. Puteti incerca si voi acest truc sa vedeti in ce masura functioneaza la voi.

Din punct de vedere al calitatii consider ca masca de la Kallos se poate compara cu branduri mult mai scumpe, insa in privinta pretului e o mica diferenta....care se simte la buzunar. In plus mastile Kallos se gasesc si in cantitati mari. De cele mai multe ori am optat pentru gramajul de 800 gr. sau 1 kg, cantitate care nu se prea gaseste la restul mastilor din comert. Folosesc mult produs la o spalare, imi spal parul des deci 1 kg de masca imi ajunge aproximativ 1 luna. Deci o masca de 250 gr. mi-ar ajunge o saptamana doar iar costurile ar deveni mai mari.

Sunt foarte multumita de aceasta masca si daca aveti parul vopsit si doriti sa va protejati culoarea v-o recomand cu mare drag. Hidrateaza parul, il face matasos si stralucitor si pastreaza nuanta parului pentru o perioada mai indelungata.

Stralucirea parului si hidratarea se datoreaza uleiului de seminte care sta la baza produsului si care ajuta nuanta parului sa se pastreze pentru o perioada mai indelungata. In plus masca ofera protectie UV pentru a proteja parul vopsit de efectele nocive ale soarelui.

Alaturi de o gama variata de produse puteti cumpara masca pentru par vopsit de la Kallos de pe site-ul aoro.ro, la pretul de 19 lei, avand o cantitate de 1 kg.


Noua gama de produse in ambalaje colorate de la Kallos este destinata mai multor tipuri de par : pentru par gras, uscat, tratat chimic etc. In functie de necesitatile voastre o puteti alege pe cea de care aveti nevoie. Pe mine ma tenteaza foarte mult masca cu keratina pentru ca se presupune ca e foarte hidratanta datorita keratinei din compozitie iar masca cu vanilie as cumpara-o pentru mirosul superb pe care cred ca il are. Si masca pentru stralucire m-ar tenta.....si pana la urma cred ca o sa le incerc pe toate :D.
Imi plac noile ambalaje ale produselor....sunt mai colorate si mai dragalase. Iar calitatea a ramas la fel de exceptionala :).

Va invit si pe voi sa imi spuneti in comentarii care sunt produsele Kallos care v-au incantat si pe care ati fi curioase sa le incercati :).
Ce masti folositi pentru ingrijirea parului?

You May Also Like

0 Comments