Search

Rutina mea de ingrijire a parului

by - vineri, februarie 21, 2014

Pentru ca tot v-am facut review-uri legate de par, m-am decis sa va prezint si rutina mea actuala de ingrijire. Inainte am avut parul lung, era si natural...arata superb. Pana m-am decis intr-o zi sa il filez..si l-am tot filat pana a ajuns asa :

Before/After

In 2012 m-am filat prima data si v-am aratat aici. Atunci eram incantata...acum nu mai sunt :)). Sa va mai spun ca dupa ce am fost la coafor si m-am filat, i-am cerut unei prietene foarfeca ei de filat imprumut si ma filam ca o nebuna cat de des puteam?:)). Imi intindeam parul si hai sa mai subtiez un pic si aici, un pic aici etc. Si asta cam de fiecare data cand apelam la placa. Bine ca mi-a luat foarfeca ca ajungeam cheala :)). Nu stiu ce a fost in capul meu...sunt nebuna ce mai :))
Bineinteles ca odata ce l-am filat, daca il lasam natural aveam prea mult volum si nu imi placea, deci il intindeam frecvent cu placa pana am ajuns la concluzia ca nu e bine. Si m-am decis sa nu imi mai traumatizez parul, sa il las sa creasca si sa ma bucur de el. Va spun sincer ca imi e dor de parul meu...frumos si natural.

Asadar sa va prezint produsele cu care imi ingrijesc parul :)


Samponul e produsul pe care il schimb cel mai des...stiu ca nu e bine, insa asa se intampla. Mereu spun ca mi-am gasit preferatul si cand se termina incerc altul :)). Insa tot sper ca va veni si momentul in care o sa mi se puna pata pe unul.
Gama de produse Elseve imi place tare mult si de curand mi-am cumparat samponul cu Omega6, de care sunt incantata. Miroase frumos si spala parul foarte bine.
Inainte de a-l cumpara pe acesta l-am avut pe cel de la Gliss cu unt de shea din care mai am aproximativ jumatate. Si acesta e un sampon bun care mi-a placut de prima data. 
Mereu sunt nehotarata cand ma spal pe cap asa ca momentan le alternez.
In ceea ce priveste balsamul de par preferatul meu de ani de zile e cel de la Kallos, doar ca de aceasta data am ales sa il incerc pe cel de la Garnier cu avocado. E un balsam bun, miroase frumos dar e mai bun cel de la Kallos, asa ca dupa ce il termin pe acesta de la Garnier ma reintorc la Kallos.
Masca cu placenta nu lipseste niciodata din rutina mea si o mai alternez cu cea cu lapte despre care v-am scris aici, dar am terminat-o. Masca de par si balsamul nu le aplic niciodata la radacina pentru ca imi ingrasa parul. Balsamul il clatesc cu apa din abundenta, insa masca nu. Prefer sa las putina masca in par pentru ca il lasa mai moale. Nu imi imbacseste absolut deloc parul.


Pentru ca de mult timp optez pentru parul roscat, folosesc uleiul de la L'oreal despre care v-am scris aici. E un produs foarte bun si vi-l recomand cu drag daca optati pentru roscat. Pentru ca din punctul meu de vedere e cea mai pretentioasa vopsea de par si necesita ingrijire suplimentara.
La uleiurile mele preferate de la Avon nu renunt niciodata si sunt foarte bune. Pe cel pentru varfuri nu il aplic mereu ci doar cand parul meu incepe sa o ia razna si cu ajutorul lui mai linistesc varfurile ca sa nu para dezordonate. Desi parul mi se ingrasa la radacina si trebuie sa il spal la 2 zile, varfurile mi se usuca si am nevoie de acest produs.
Uleiul de argan il folosesc la fiecare spalare pe parul umed si face minuni :D. Lasa parul moale si stralucitor.
Cam toate 3 uleiurile sunt pe terminate si trebuie sa le recumpar. Cel de la L'oreal se consuma mai greu insa cele de la Avon le mai pot folosi de maxim 2 ori, avand in vedere cantitatea care a ramas.


Spray-ul cu extract de bumbac de la Schauma are menirea de a pastra prospetimea parului. E un produs bun pe care il aplic daca trebuie sa ma aman cu o zi spalarea pe cap. E lichid si cateva pufuri sunt suficiente. Nu face minuni...dar face parul sa arate mai proaspat si il parfumeaza usor.
Mai folosesc si balsamul leave-in de la Gliss insa nu il folosesc prea des, doar cand imi simt parul mai deshidratat ca de obicei. E un produs bun care are in compozitie 7 uleiuri si hidrateaza in profunzime parul. Pe acesta l-am recumparat de 2 ori pana acum. 
Despre solutia pentru parul deshidratat de la triodeluxe v-am scris aici. E cel mai economic produs pe care l-am avut vreodata. Il am de 2 luni si nu am consumat nici macar un sfert din el, desi il folosesc de fiecare data cand imi spal parul. Cred ca imi va ajunge un an... Pe acesta il aplic doar pe varfuri pentru a preveni despicarea lor.
Spray-ul de la Avon Advance Techniques il folosesc in rarele cazuri in care folosesc placa de par sau ondulatorul. Pentru pretul modic pe care il are isi face treaba si sunt multumita de el :). In plus ma bucur ca nu incarca parul deloc.


Peria Tangle Teezer face parte din rutina mea de ceva timp si acum nu cred ca as mai putea trai fara ea :)). E o perie speciala, care nu agreseaza parul si nu il rupe. O folosesc atat pe parul uscat cat si pe parul umed si e ideala.

Pe langa aceste produse cam o data la saptamana sau mai rar, depinde cum am timp, optez pentru masti naturale care de obicei au la baza uleiuri precum uleiul de masline, de argan si de ricin. Aceste masti le aplic cand am mai mult timp liber si nu ies din casa pentru ca le las sa actioneze aproximativ 5-6 ore.

Sfat : incercati sa nu folositi apa fierbinte cand va spalati/clatiti parul pentru ca duce la deshidratarea lui iar in cazul parului gras, faciliteaza aparitia sebumului in cantitati mai mari. Eu folosesc apa calie iar ultimul jet e cat suport de rece.


Cam acestea sunt produsele pe care le folosesc in rutina mea de ingrijire a parului. Nu stiu daca sunt multe sau putine, insa sunt multumita de efectele pe care le are fiecare. Posibil ca pe viitor sa se mai schimbe rutina, dar o sa revin asupra ei si o sa va anunt de modificarile facute.

Sunt foarte curioasa care sunt produsele pe care le folositi in rutina voastra de ingrijire a parului si va invit cu drag sa mi le spuneti in comentarii.
Va pup dragelor :*

You May Also Like

0 Comments