Search

Review - Rimmel London Finish Lasting 25 hours

by - miercuri, februarie 26, 2014

Buna dragelor,

In acest articol doresc sa va scriu despre un nou fond de ten care odata incercat s-a furisat rapid printre preferatele mele. Nu stiu cum sunteti voi dar eu sunt dependenta de fond de ten. Mi se pare uimitor efectul pe care il are si cat de mare e schimbarea. Care imi cititi blogul deja stiti ca o tura de servici dureaza de la 8 dimineata pana la 12 noaptea...2 zile libera si 2 zile la lucru. Bineinteles oboseala pe masura isi lasa amprente si pe tenul meu...cand ma trezesc a doua zi dupa o zi de lucru am cearcane mai proeminente, tenul e destul de palid...pe scurt nu sunt deloc incantata de aspect. De aceea am nevoie de un fond de ten cu acoperire mare si o rezistenta pe masura.
Si uite asa am decis sa cumpar fondul de ten Rimmel Lasting Finish 25 hours. Pretul mic si descrierea tentanta m-au indemnat sa il adaug in cos la una din comenzile de pe aoro.ro.
Rimmel London Finish Lasting 25 hours
Descrierea oficiala : 
* Deviza acestui fond de ten : pastreaza-ti prospetimea tenului timp de 25 ore
* Fondul de ten iti ca conferi acoperire perfecta, fara cusur si semi-mata
* Rezista la frecare, nu se strange si nu se estompeaza
* Are o formula imbogatita cu minerale care lasa pielea sa respire
* Are o textura fina, nu il vei simti pe fata

Parerea mea : 
In primul rand am apreciat foarte mult sinceritatea din descrierea oficiala...nu promit un finish mat ca majoritatea producatorilor ci semi-mat care de fapt este si efectul pe care il are.
Insa oricat de bun e un fond de ten este esential sa aplicam inainte si o baza de machiaj, deoarece acestea pregatesc tenul pentru aplicarea machiajului in timp ce netezesc si matifiaza tenului pentru un finish mai bun.
Imi place acest fond de ten atat din privinta texturii cat si din privinta rezistentei. Are o consistenta putin mai groasa insa se intinde foarte bine fara sa lase acel aspect de masca. In plus are o acoperire mare, reusind sa estompeze cosurile, petele de pe fata si roseata. Mai jos aveti si o poza demonstrativa.
In privinta rezistentei trebuie sa spun ca am fost intr-adevar surprinsa. Nu l-am tinut pe ten chiar 25 de ore, insa au fost zile cand am purtat machiaj aproximativ 15-17 ore si trebuie sa mentionez faptul ca a rezistat cu eroism pe ten. Am avut fonduri de ten care dupa cateva ore se stergeau din anumite zona si ramaneam cu pete. Insa nu e cazul fondului de ten Rimmel London lasting finish 25 hours. Bineinteles nu arata la fel de proaspat ca la inceput, insa arata suficient de acceptabil dupa 17 ore de purtat. Nu se strange deloc in liniile fine de expresie si asa cum spune si descrierea lasa pielea sa respire. Tenul se simte fresh, hidratat si deloc incarcat.

Swatch : 
Rimmel London Finish Lasting 25 hours

Acopera cu succes defectele tenului si asa cum se observa din poza nr.3 are un finish semi-mat iar o pudra e necesara in cazul meu.
Are subton maroniu care se adapteaza perfect nuantei tenului. Urasc fondurile de ten cu subton galben sau roz....consider ca nu mi se potrivesc absolut deloc.
In concluzie din partea mea primeste nota maxima si consider ca e un fond de ten bun care acopera necesitatile tenului meu. Eu am nuanta 303 - True Nude.

Brand : Rimmel London
Numele produsului : Rimmel London Lasting Finish 25 hours
Data expirarii : 24 luni de la deschidere
Cantitate : 30 ml
Pret : 28 lei
Poate fi cumparat de aici.

Ati incercat acest fond de ten?

You May Also Like

0 Comments