Search

Review - creion Impala pentru conturarea sprancenelor

by - luni, februarie 10, 2014

Din pacate mama natura mi-a desenat niste sprancene de care nu sunt tocmai multumita, sunt handicapate cum imi place mie sa le spun :)). Si va rog sa nu va indoiti de asta pana nu vedeti pozele din postare :)). Si ca si cum asta nu ar fi fost suficient am fost inzestrata si cu 2 maini stangi cand vine vorba de pensare, aranjarea si conturarea lor. Niciodata nu am stiut sa ma pensez si de fiecare data cand am incercat sa o fac s-a lasat cu dezastre : ba le-am tuns prea mult, ba m-am pensat si mi-am facut gauri in ele, ba nu erau la fel etc. Bineinteles si asta a dus la handicapul sprancenelor mele. De mai multe ori le-am lasat sa creasca si le-am dat cu ulei de ricin ca sa se faca mai dese sa merg la cineva specializat sa mi le penseze, insa degeaba...nu au vrut sa mai creasca. Acum ma las pe mana unei prietene pricepute care se mai ocupa de ele si le face sa arate putin mai prezentabile. Mult timp nu am folosit produse pentru conturarea sprancenelor pentru ca le faceam sa arate si mai rau. Insa am mai cochetat cu creioane si farduri si incet, incet mi-am facut curaj sa invat sa le folosesc, desi mai am mult de invatat. Initial foloseam un creion de la Avon la care am renuntat pentru ca era doar o nuanta de maro disponibila care s-a dovedit a fi prea inchisa pentru mine iar cealalta culoare era negru si iese clar din discutie. Apoi am folosit un fard dintr-o paleta Wet n Wild pe care il aplicam cu o pensula in unghi, insa mi se parea ca m-as descurca mai bine cu un creion.

Asadar la ultima comanda la Lady's am pus in cos si creionul pentru sprancene Impala, de care ma declar multumita si am inceput sa il folosesc zilnic.


Este disponibil in 4 nuante : 
Eu am ales nuanta 1EB4 Chestnut si ma bucur ca mi se potriveste.

Imi place tare mult textura deoarece este cremoasa si face ca aplicarea sa fie mai usoara deoarece se intinde usor iar daca gresesc il pot sterge cu usurinta. Periuta din capat imi e foarte folositoare si dupa ce aplic creionul periez sprancenele ca sa le aranjez si sa uniformizeze creionul in cazul in care in anumite locuri am insistat prea mult.

Va prezint si o poza demonstrativa :)


Conturarea sprancenelor nu se apropie nicidecum de perfectiune insa ma bucur ca acum indraznesc sa folosesc zilnic un creion de sprancene. Inainte mi se pare ca arat ciudat. Insa nuanta aleasa e foarte naturala si nu iasa foarte tare in evidenta. Daca va uitati bine in fata unde e spranceana mai groasa se poate observa ca nu e tocmai conturata perfect insa o sa progresez si o sa revin sa ma laud cu sprancene perfect conturate :)). Totusi e o diferenta notabila fata de poza in care sunt neconturate. Oricum deja e cazul sa merg iar la stilizat sprancene ca au inceput sa o ia razna din nou :).

La capitolul rezistenta se comporta bine si nu am avut probleme cu el. Il aplic dimineata si seara inainte de demachiere inca e acolo.

In concluzie sunt foarte multumita de creionul de sprancene Impala si sunt in cautare de sabloane pentru sprancene care sa ma ajute sa le conturez cu mai multa precizie. Ma tenteaza si sa imi tatuez sprancenele dar momentan ma confrunt cu teama ca daca nu o sa imi placa o sa o iau razna :)). Asadar momentan ma rezum la ce am si incerc sa evoluez cat mai mult.

Pretul produsului este de doar 10 lei si poate fi comandat de pe site-ul Ladys dupa ce va faceti cont. Partea buna e ca doar 10 lei e comanda minima iar transportul este gratuit :) Coletelor cu valoare mai mica de 50 lei li se adauga taxa de ambalare 5 lei iar pentru coletele sub 30 lei taxa e de 5 lei insa transportul e tot gratuit indiferent de valoarea comenzii. La o comanda mai mare puteti obtine un discount de pana la 42% + mostre, plasute, cataloage gratuite :)

Voi ce produse folositi pentru conturarea sprancenelor? Ati incercat pana acum creionul de la Impala?


You May Also Like

2 Comments

  1. Ştiai că uleiul de ricin este foarte bun pentru îndesirea sprâncenelor? Am scris mai multe pe blog despre acest subiect: http://www.ghidufrumusetii.ro/2016/04/07/ulei-de-ricin-pentru-gene-si-sprancene/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am folosit si eu in trecut ulei de ricin si pe gene si pe sprancene :)

      Ștergere