Search

Review - Bioderma Sensibio Eye

by - duminică, ianuarie 19, 2014

In decembrie Mosu' a trecut si pe la Bioderma si a lasat un minunat cadou pentru mine de care m-am bucurat tare mult si ii multumesc din nou Paulei pentru ca s-a gandit la mine :). Am primit 2 produse minunate:


O masca de fata despre care o sa va vorbesc in alt articol si o crema pentru ochi despre care o sa va scriu acum :).

Pana nu demult nu acordam prea multa atentie pielii din jurul ochilor, desi in trecut am mai folosit creme pentru aceasta zona, dar nu s-au tinut de mine si pace :). Insa pe parcurs m-am documentat mai mult si am ajuns la concluzia ca intr-adevar zona ochilor necesita un tratament aparte decat restul fetei. De ce? Pai pentru ca pielea fiind mai sensibila, daca nu o ingrijim corespunzator vor aparea curand primele riduri, pentru ca cearcanele ne dau de gol oboseala ceea ce nu e estetic deloc si pentru ca zona e mai sensibila si se irita usor.

Bioderma Sensibio Eye

Cum actioneaza :

* Produsul se bucura de complexul pantentat Toléridine®care actioneaza rapid si durabil impotriva imflamatiilor. Creste pragul de intoleranta cutanta iar pielea este mai rezistenta si mai bine protejata impotriva agresiunilor exterioare.
Sensibil Contur Ochi calmeaza instantaneu senzatia de disconfort si iritatie.

* Agentii decongestionati din produs reduc pungile.
* Agentii activi restructuranti reduc ridurile fine
* Agentii hidratanti cresc confortul cutant

* Sensibio Contur Ochi nu contine parfum si parabeni garantand o toleranta cutanta si oculara optima

Cum se foloseste :

* Aplicati Sensibio Contur Ochi o data sau de 2 ori pe zi pe pielea curatata si masati delicat pana cand crema se absoarbe in totalitate

Parerea mea : 

Bioderma Sensibio Eye

Deja stiti cat de mult iubesc produsele Bioderma pentru ca o spun de fiecare data cand fac review unui produs :)). Despre Bioderma Sensibio Eye am doar cuvinte de lauda si pot spune ca l-am primit chiar la momentul oportun cand pielea din jurul ochilor nu era tocmai ingrijita si nu am iesit din confortul meu ca sa ma ocup de ea.
Fiind si o zona sensibila, fiind si frig/vant pielea din jurul ochilor nu se mai simtea moale si catifelata ci usor aspra cu mici urme de iritatii probabil cauzate de produsele de machiaj si a neglijentei. Uneori simteam si o stare de disconfort care se manifesta prin mici usturimi.
Pe langa asta  si oboseala isi spunea cuvantul dar am ales sa ascund pungile si cearcanele decat sa le tratez. Mare greseala...stiu.

Asadar m-am bucurat tare mult cand am primit produsul si am inceput sa il folosesc inca din prima zi. Are o consistenta usoara ca de gel, se absoarbe repede in piele si nu lasa o pelicula grasa.

Ca si actiune pe moment reuseste sa indeparteze senzatia de piele care strange iar daca pielea din jurul ochilor e rosie datorita iritatiilor o calmeaza imediat.
La aplicare confera o senzatie de confort/de racoare foarte placuta. Lasa pielea moale si hidratata si ii confera luminozitate.

Pe termen lung am observat o diminuare a liniilor fine, a cearcanelor si a pungilor. Dupa o zi grea de lucru, produsul e asul din maneca care ma ajuta sa arat fresh dimineata fara semne de oboseala vizibile in zona ochilor. 

Este un produs foarte bun si ma bucur ca l-am inclus in rutina zilnica a tenului meu pentru ca m-a scapat de problemele carora pana acum nu le-am acordat prea multa atentie.

De asemenea imi place si ambalajul sub forma de tub care permite aplicarea produsului direct pe piele, ceea ce face aplicarea sa fie mai igienica.

Are un gramaj de 15 ml si e suficienta pentru utilizarea lui pe perioada de 6 luni ale termenului de valabilitate.

Daca va plac produsele Bioderma si doriti sa fiti la curent cu noutatile va invit sa dati un like paginii de facebook Bioderma Romania

You May Also Like

0 Comments