Search

O solutie pentru parul uscat si deshidratat

by - sâmbătă, ianuarie 18, 2014

Pentru a avea un par frumos trebuie sa il ingrijim corespunzator si sa il hidratam in profunzime in special in aceasta perioada rece cand parul are tendinta de deshidratare si uscare. Cam asa mi se intampla si mie...mi se usuca parul foarte repede daca nu il ingrijesc corespunzator.

De aproximativ o luna folosesc un bifazic hidratant pentru par uscat si deshidratat si sunt incantata de el. Insa daca aveti varfurile despicate, va asigur ca nici un produs nu va scapa de foarfeca. De aceea trebuie sa folositi produse care sa previna despicarea si deshidratarea parului. Mai bine preveniti decat sa tratati :)


Inainte de folosirea acestui produs mi-am tuns varfurile tocite si am decis ca e timpul sa am mai multa grija de parul meu. Pe langa masti, balsamuri, uleiuri etc., am hotarat sa renunt la placa de par sau cel putin sa o folosesc mai rar. Am un par tare ciudat...daca il intind azi, maine nu mai imi sta perfect si il intind iar si tot asa pana la urmatoarea spalare. Erau momente cand il intindeam zilnic. Acum nu l-am mai intins de mai bine de 2 luni iar diferenta se vede.

Bifazicul din poza de mai sus m-a ajutat foarte mult sa imi pastrez parul sanatos si hidratat. Inainte de folosire trebuie agitat bine pentru ca cele 2 faze sa se amestece :


Nu as stii exact sa va descriu ce miros are insa e destul de placut si se pastreaza in par. 
Se aplica pe parul umed dupa ce a fost spalat. Eu il aplic pe intreaga suprafata a parului chiar si la radacina si nu am avut probleme cu ingrasarea parului si nici nu mi-a provocat matreata. Dupa ce il aplic imi trec mainile prin par sau il periez ca produsul sa se intinda pe tot parul. Fiind bifazic initial am crezut ca e un produs uleios insa are o consistenta apoasa.

Imi place foarte mult efectul pe care il are asupra parului meu. Il face moale si ii confera stralucire. Datorita vitaminei B5 protejeaza firul de par, il face matasos si usor de pieptanat. In plus parul a capatat un aspect sanatos iar parul nu mi se mai usuca din cauza temperaturilor scazute. Bifazicul actioneaza ca o bariera si protejeaza parul de factorii externi daunatori pentru par.

Are un gramaj de 400 ml si costa 42 lei. Poate fi cumparat de aici.
In poza de mai sus se poate observa cat am consumat....ei bine aceasta cantitate a fost folosita intr-o luna. E un produs foarte bun si cred ca o sa imi ajunga mai bine de 6 luni :)

Ati folosit acest produs? Ce parere aveti despre el? :)

You May Also Like

0 Comments