Search

Retrospectiva anului 2013

by - duminică, decembrie 22, 2013



Mai este inca putin si ne luam la revedere de la anul 2013 in timp ce imbratisam anul 2014. La sfarsitul fiecarui an simt o usoara melancolie insa in acelasi timp si o satisfactie pentru realizarile din anul ce il las in urma.
Si m-am gandit sa va spun si voua cum a fost anul 2013 pentru mine. A fost un an bun, nu m-as putea plange, insa bineinteles am avut parte de esecuri si reusite.

Pe plan sentimental mi-a fost bine si nu prea. Nu prea pentru ca a fost nevoie sa stau departe de iubitul meu vreo 4 luni deoarece a fost plecat in strainatate la lucru...mi-a fost greu, i-am dus dorul insa am ramas la fel de apropiati iar iubirea e din ce in ce mai mare. Probabil va pleca iar la inceputul anului, dar trecem noi si peste asta. Cel mai frumos lucru de pana acum pe plan sentimental a fost cererea in casatorie...a fost un moment plin de incarcatura sentimentala. Cand l-am vazut in genunchi cu inelul in mana am inceput sa plang....si m-a tinut vreo 5 ore : la restaurant, pe drum spre casa, acasa si i-am mai tras o tura cand le-am povestit apropiatilor :))). Sunt o plangacioasa da...la nunta o sa am nevoie de calmante caci nu fac fata emotiilor :))).

Pe plan financiar a fost bine...insa mereu e loc de mai bine :). Mi-am schimbat si joubl in acest an...tot barman insa salarul este mai mare si sunt multumita. Am reusit in sfarsit sa ne mutam...nu e un pas extrem pentru ca tot in chirie ne-am mutat insa am gasit o garsoniera draguta, moderna si utilata. Inainte stateam tot in chirie dar intr-un apartament care era vai capul lui. Speram ca la anul sau peste 2 ani sa reusim sa ne cumparam un apartament al nostru.

Am cunoscut si multi oameni, m-am apropiat de unii prieteni mai mult...alte persoane au plecat din viata mea, altele au intrat insa la sfarsitul acestui an ma bucur ca o sa ii am aproape pe toti prietenii dragii si familia.

De esecuri mari si dezamagiri profunde nu am avut, insa am intalnit hopuri care odata trecute m-au facut sa fiu tare si sa merg mai departe. In schimb am avut parte de o mare sperietura...ceea mai mare din acest an...Inainte sa ne mutam stateam la etajul 4 iar pisica adora sa stea pe geam. Nu m-am gandit vreodata ca poate pica...dar s-a intamplat. A cazut de la 4 si am tras o sperietura groaznica. Urmari grave nu a avut, dar s-a lovit suficient de tare, incat 3 zile nu a mers, nu a mancat nu a facut nimic....il ingrijeam ca pe un bebelus. De la veterinar am luat niste pastilute pe care i le dadeam zilnic si care l-au pus pe picioare :)
Acum e bine sanatos...va pun si o poza cu el ca nu vi l-am aratat de ceva timp :)))


Tot in acest an am inceput sa creez bijuterii iar creatiile mele le puteti vedea aici. E o pasiune care imi ocupa mult timp, insa ma fascineaza si nu am de gand sa renunt :).


In ceea ce priveste blogul, mi-ar fi placut sa am timp sa postez cat mai des, s-a intamplat sa postez chiar si o data pe saptamana sau mai rar insa acum m-am adunat putin si o sa incerc sa fiu mai activa. Tot prin intermediul blogului am cunoscut multi oameni, din pacate doar virtual, insa sper ca la un moment dat sa ii intalnesc pe oamenii cu care am legat legaturi pe internet. Va multumesc tuturor pentru sustinere, pentru ca imi urmariti blogul si pentru ca sunteti alaturi de mine.

In privinta colaborarilor am fost multumita de majoritatea....au fost si cazuri in care m-am cam suparat de neseriozitatea unor oameni din spatele companiilor si m-am tot gandit sa scriu despre asta. Insa colaborarile bune m-au facut sa ma abtin...vedem ce iese :)).
Prin intermediul lor am descoperit produse bune carora le-am ramas fidela si pe aceasta cale le multumesc :).

Sper ca ati fost incantate de giveaway-urile ce au fost in desfasurare in acest an...cu siguranta o sa urmeze si la anul si o sa mai aveti ocazia sa castigati produse superbe :).

Am legat legaturi si cu bloggerite pe care le admir foarte mult, le citesc postarile cu interes si pe majoritatea le gasiti in blogroll. Chiar daca timpul nu imi permite mereu sa comentez, postarile nu le ratez :)


Iar voua dragele mele cititoare va multumesc din nou pentru ca sunteti alaturi de mine si sper ca v-am ajutat intr-un fel sau altul sa alegeti produsele potrvite pentru voi prin prisma review-urilor postate. Va multumesc si pentru ca m-ati inteles atunci cand am chiulit de pe blog :). Daca aveti preferinte asupra postarilor pe care vi le-ati dori va rog sa ma anuntati. De asemenea sunt deschisa la orice critica si sugestie....daca bat campii vreodata sau fac ceva gresit sa ma trageti de urechi :))).

Acestea fiind spuse va pup dulce si ne auzim :).
Va urez Sarbatori Fericite tuturor si un an nou cat mai implinit :)
De asemenea va invit sa imi spuneti cum a fost anul 2013 pentru voi :)


You May Also Like

0 Comments