Search

Preferatele toamnei 2013 :)

by - vineri, decembrie 06, 2013

Pentru ca nu v-am prezentat de ceva timp preferatele lunii, am decis sa fac o postare in care sa vorbesc putin despre produsele pe care le-am iubit in toamna ce tocmai a trecut. Am folosit, inceput si terminat multe produse, insa pentru aceasta postare le-am ales pe cele care mi-au placut cel mai mult. Unele le folosesc de la inceputul anotimpului, altele de la mijloc, altele cam pe la sfarsit. Insa toate mi-au placut la fel de mult.


Pentru ingrijirea parului am folosit :

* Uleiul de argan si uleiul pentru varfuri despicate le folosesc de mult timp si imi plac la nebunie. Cel de argan il aplic pe parul umed iar pe celalalt doar pe varfuri pe parul uscat sau dupa ce imi intind parul. Ambele imi plac la fel de mult, confera parului hidratare si il fac sa fie moale.
* Despre samponul L'oreal Elseve v-am scris aici si deja stiti cat de mult imi place :)
* Produse Schauma nu am prea folosit in general insa am fost tentata de acest set care m-a incantat : sampon Schauma si spray de par cu bumbac care asigura prospetime parului. Ambele sunt pentru par gras. Nu pot spune ca au impiedicat parul sa nu se ingrase mai repede, insa mi-au conferit o senzatie de prospetime si mi-au hidratat parul. Spray-ul este cel favorit pe care il folosesc aproape zilnic, atat pe parul uscat cat si pe parul umed. In plus are un miros foarte frumos :)


Pentru dus am abuzat o perioada buna de 2 geluri de dus de la Avon : Citrus Burst si Garden of Eden. Din gama Senses desi toate miros bine, acestea sunt preferatele mele. Iar gelul intim Avon nu cred ca o sa lipseasca vreodata din rutina mea de igiena. Il folosesc de vreo 2 ani si sunt multumita de el. 


Pentru ingrijirea corpului produsele adorate au fost :
 * Deodorantul Lady Speed Stick care are un pret modic, miroase bine si e eficient
* Am optat pentru lotiunea de corp cu glicerina de la Avon si chiar isi face treaba. Are un miros placut si hidrateaza pielea
* Despre untul de corp Dark Kises v-am scris aici si l-am folosit foarte des. Imi place la nebunie mirosul
* Crema de maini de la planet spa cred ca e cea mai buna crema de maini pe care am folosit-o pana acum. Are un miros foarte frumos si hidrateaza mainile fara sa lase o pelicula licipicioasa. O cutiuta am terminat-o deja, cea din poza e a doua, care e pe terminate si ea. Am sa o recumpar si pentru iarna.



Pentru ten produsele de mai sus au facut parte din rutina zilnica de ingrijire a tenului : 

* Gelul de curatare Balea imi place foarte mult cum miroase si cum curata tenul. Lasa o senzatie de curat si de prospetime si pe langa asta are si mici particule exfoliante care nu agreseaza deloc tenul.
* Despre lotiunea micelara Bioderma v-am scris aici si cred ca am sa o ador mereu...
* Demachiantul de ochi Avon mi-a placut tare mult pentru ca nu ma ustura ochii si curata foarte bine. Cred ca e cel mai bun demachiant de ochi de la Avon. L-am folosit si pe cel bifazic care s-a dovedit a fi o dezamagire si despre care am scris aici.
* Masca Naturals de la Avon, am luat-o din curiozitate si din fericire mi-a placut tare mult. Am folosit-o regulat de 2 ori pe saptaman. Nu face minuni, insa imi lasa tenul cu o senzatie de prospetime si ii conferaa hidratare.


Pentru hidratarea tenlui am folosit : 

* Crema de ochi Elmiplant Genovate care e superba. Are o consistenta usoara, hidrateaza pielea din jurul ochilor, se absoarbe repede iar ambalajul e practic si igienic.
* Crema de fata Elmiplant Genovate face parte din aceasi gama ca si crema de ochi, ambalajul e la fel si ma incanta la fel de mult :D. Aceasta am folosit-o dimineata inainte de a ma machia si am fost multumita. E o buna baza de machiaj si imi mentine tenul hidratat intreaga zi.
* Crema Mario Badescu (kera moist cream), am folosit-o seara si e aproape pe terminate. E o crema foarte buna, hidrateaza si catifeleaza tenul.


Dintre toate produsele folosite la categoria machiaj produsele pe care le-am adorat cel mai mult sunt cele din imagine.

* Rimel Luxe by Avon...e un rimel chiar foarte bun. Nu e cel mai bun...insa m-a multumit in comparatie cu restul gamei de produse. Am si 2-3 rujuri si un fond de ten pe care regret ca le-am cumparat. Din pacate nu sunt bune de nimic. Insa rimelul e chiar bun, nu lipeste genele, nu cade "picatele" sub ochi si se demachiaza usor.
* Bb-cream-ul de la Bioderma l-am folosit jumatate din toamna, mai am putin si se termina si acum trag de el :))). I-am facut si review si il puteti citi aici.
* Fondul de ten Maybelline Dream Satin a fost preferatul meu dintre toate folosite in aceasta toamna si puteti citi mai multe despre el aici
* In materie de rujuri am abuzat de 2 rujuri avon si un ruj Maybelline. Cele Avon sunt nuantele "lala love" si "hibicus" iar cel Maybelline este nuanta "glamourous love". Si cand spun abuzat chiar nu glumesc :))). Le-am folosit aproape zilnic si mi-au placut la fel de mult. Nuanta hibicus (cel roz din mijloc) nu e tocmai in ton cu toamna, dar imi place nuanta la nebunie. Pe langa asta toate 3 sunt cremoase si hidrateaza buzele.


Parfumurile adorate au fost Christian Lacroix Nuit care deja e gata si Euphoria Calvin Klein despre care v-am scris aici. Desi am parfumul Euphoria din iulie, am fost zgarcita in folosirea lui si mi-a ajuns pana acum...deoarece si acesta e gata :)). Ambele sunt parfumuri bune si le-am adorat :D.


Serialul toamnei a fost Fringe iar daca nu l-ati vazut vi-l recomand cu incredere. E un serial exceptional cu o idee aparte care te tine mereu cu sufletul la gura. Superb serial :). Am stat chiar si pana la 5 dimineata sa ma uit la el :)). Acum sunt in cautare de un serial bun...asadar daca aveti recomandari va rog sa imi spuneti :)


                              

Bijuteria preferata...e un inel de logodna pe care l-am primit la sfarsitul verii - inceputul toamnei odata cu cererea in casatorie.. A fost un moment cu multa incarcatura emotionala, multa fericire si lacrimi (tot de fericire). Totul a fost perfect...inca este si ramane sa organizam nunta pe care am planificat-o anul viitor in 14 iunie :)


Acestea au fost produsele pe care le-am adorat in toamna ce tocmai a trecut. Daca va doriti review la unul din produsele de mai sus, nu ramane decat sa lasati un comentariu si sa imi spuneti :)

Voua ce produse v-au cazut cu tronc in toamna? :)

You May Also Like

0 Comments