Search

Review L'oreal Paris Elseve Full Repair 5, sampon 2 in 1

by - sâmbătă, noiembrie 30, 2013

Ultima data cand m-am tuns a fost acum vreo 2 luni...am parul cu vreo palma mai jos de umeri. Ai am ales sa il filez...prea mult as spune acum. Si momentan imi doresc sa stau cat mai departe de foarteca pentru mult timp pentru ca vreau sa imi las parul lung pentru un eveniment important care se va intampla anul viitor. O sa va scriu si despre alta intr-o postare viitoare :).
Asadar mi-am impus sa am mai mare grija de par, sa folosesc masti de par mai des, mai rar cu placa, ondulator etc...si daca  o fac sa folosesc produsele potrivite. Si bineinteles aveam nevoie de un sampon adecvat, pe care am decis sa il cumpar la o comanda de pe aoro.ro, fiind mai usor decat sa umblu prin magazine...pe site am gasit si pareri despre produse si m-am putut orienta mai bine. 
Pe aoro poti gasi o gama variata de sampoane pentru orice tip de par si trebuie sa recunosc ca am zabovit o perioada printe sampoane pana sa ma decid pe care il vreau.

Si m-am decis sa incerc L'oreal Paris Elseve Full Repair 5, sampon pentru regenerare 2 in 1.

L'oreal Paris Elseve Full Repair 5, sampon 2 in 1

Dupa cum bine se spune, mai bine prevenim decat sa tratam. Asta am de gand sa aplic si cand e vorba de par. In trecut am mai folosit sampoane de la Elseve, dar va spun drept ca nu mai stiu care si nici nu tin minte ce efecte a avut asupra parului meu....probabil pe atunci nu dadeam atata importanta parului.

De mult timp caut un sampon caruia sa ii raman fidela si pot sa spun ca l-am gasit, desi sunt tentata si de alte sampoane tot marca Elseve.
Samponul are un miros fin si deosebit si o consistenta moale si placuta. Mi-a placut tare mult efectul pe care il are asupra parului meu si ma incanta de asemenea ca e 2 in 1. Chiar daca folosesc si balsam, daca aplic sampon simplu fara balsam in compozitie mi se incalceste parul rau de tot si printre altele se mai si rupe.
Insa acest sampon e suficient de moale, incat parul meu nu are de suferit si daca sar o data peste balsam nu e chiar tragic.

Curata bine atat scalpul cat si parul si ma bucur ca nu mi-a creat deloc matreata. Daca aveti parul foarte despicat, nu cred ca ar reusi sa il refaca...de fapt cred ca inafara de foarfeca nu exista o alta solutie. Nici un produs nu "lipeste" varfurile inapoi, insa le poate conferi un aspect mai placut. Insa putem opta sa nu ajungem la foarfeca si sa ne protejam/hidratam parul corespunzator.

Elseve Full Repair imi lasa parul moale si stralucitor si ador faptul ca isi pastreaza mirosul in par pana la a doua spalare. Mi-a protejat de asemenea parul de frigul de afara, nu l-am simtit deloc uscat si lipsit de stralucire. A ramas la fel de frumos si moale :)

Chiar ma bucur ca am facut alegerea asta asupra samponului pentru ca mi-a facut doar bine parului si e un produs de calitate. Iar pretul e mic : pe aoro il gasiti la doar 11 lei.

Voi ce sampon preferati si cum va protejati parul de frig si alti factori care il degradeaza?

You May Also Like

0 Comments