Search

Calvin Klein Euphoria - apa de parfum

by - joi, iulie 25, 2013

Parfumul este un accesoriu important pentru mine si cred ca si pentru multe dintre voi. Nu as stii sa ii dau o definitie exacta, insa reprezinta o mireasma care ne confera incredere in sine si care ne reflecta personalitatea. Gasirea unui parfum perfect, nu este tocmai o treaba usoara. Atat de multe arome, care mai de care mai ademenitoare incat uneori e greu sa ne oprim doar la unul. Insa la un moment dat fiecare il gaseste pe cel perfect.

Pentru mine parfumurile cu un iz dulceag au fost mereu o ispita si mereu am spus ca ele ma reprezinta. Insa in functie de zi sau de starea pe care o am, prefer si parfumurile fresh :).
La o comanda anterioara pe aoro.ro i-am cumparat iubitului meu parfumul Calvin Klein si mi-a placut atat de mult cum miroase incat eram sigura ca cel de femei nu va fi mai prejos, mai ales dupa toate parerile pozitive pe care le-am citit despre el.

Calvin Klein Euphoria

Ca sa va faceti o idee despre parfum iata care sunt notele din care e compus :

Note varf : tonuri verzi, curmal japonez, rodie
Note inima : lotus, orhidee
Note baza : mosc, tonuri de crema, mahon, cihlimbar, violeta

Calvin Klein Euphoria este un parfum pe care l-am adorat inca de la primul puf si am stiut ca va ramane mult timp printre preferatele mele.
Este un parfum cu un iz dulceag, insa care inspira eleganta si rafinament. Este o apa de parfum, foarte concentrata, e nevoie doar de 2-3 pufuri ca sa raman invaluita in mireasma lui. De obicei nu prea agreez parfumurile tari, pentru ca imi provoaca migrene urmate de stari de greata, insa aici nu e cazul. Nu am avut nici o problema atunci cand l-am purtat, ba chiar m-a facut sa ma simt mult mai increzatoare.

Calvin Klein Euphoria

Ambalajul de asemenea denota rafinament si elganta la fel ca parfumul. Este o sticluta chiar foarte frumoasa, pe care probabil o voi pastra mult timp dupa ce parfumul va fi gata :).

Despre intensitatea parfumului mi-am declarat incantarea, asadar e timpul sa trecem la persistenta lui, care pentru mine e extrem de importanta. Indiferent cat de frumos miroase un parfum, daca nu persista isi cam pierde tot farmecul. Adica de ce as folosi un parfum iar dupa o ora sa nu mai miroase? Nu ii vad sensul.
Insa nu e deloc cazul parfumului de fata. Are o persistenta incredibil de mare, ceea ce ma face sa fiu si mai incantata de el.
Daca il aplic dimineata pe piele, persista cu succes pana seara iar in haine ramane imbibat mult mai mult timp. Chiar si a doua zi bluza miroase a parfum.


Asadar pentru mine e parfumul perfect momentan pe care il folosesc cu mare drag :).

Vi-l recomand si voua, daca considerati ca anumite ingrediente din compozitie vi se potrivesc. E un parfum superb cu o persistenta pe masura.

Poate fi achizitionat de pe aoro.ro la pretul de 124 lei - 30ml, 168 - 50 ml sau 198 - 100 ml :)

Ati folosit acest parfum? Ce parere aveti despre el?
Daca nu l-ati folosit va invit sa imi povestiti despre parfumurile voastre preferate :*

You May Also Like

0 Comments