Search

Review ulei de argan cu lamaie

by - sâmbătă, martie 23, 2013

De aproximativ 3 ani pot spune ca sunt prietena cu uleiurile. Ulei de corp, de unghii, de par etc. Pentru mine cuvantul ulei este sinonim cu hidratare. Bineinteles lasam la o parte uleiul de gatit pentru ca odata ce ajunge pe noi nu putem spune ca ne simtim hidratate :)))
Deci pentru mine sunt indispensabile uleiurile si nu cred ca ar trebui sa va lipseasca. Cu uleiul de argan m-am imprietenit anul trecut si va spun drept ca a fost dragoste la prima vedere :)). De atunci il folosesc in mod frecvent.
Astazi vreau sa va prezint uleiul de argan cu lamaie.

De ce l-am ales pe acesta? Pentru ca desi unghiile mele au crescut si acum sunt tari ma lovesc de vesnica problema : nu sunt suficient de albe cum mi-as dori. Stiam ca lamaia albeste unghiile iar daca e combinata cu un ulei e si mai bine ca le si hidrateaza.
Insa pentru acest experiment a fost nevoie ca o perioada de 2 saptamani sa nu aplic deloc oja. Si credeti-ma nu mi-a fost usor insa nu m-am abatut din drum.
Pe langa faptul ca unghiile arata mult mai bine, sunt mult mai sanatoase si mai albe datorita lamaiei din compozitie, cuticulele si pielea din jurul unghiilor e mult mai hidratata ceea ce nu a reusit sa faca nici o crema de maini.
Inca il folosesc insa doar inainte de a-mi colora unghiile pentru a preveni ce am tratat ulterior. Aplic uleiul si aproximativ 20 minute stau cuminte si nu pun mana pe nimic.

Binteinteles ca si corpul meu s-a bucurat de beneficiile acestui ulei insa am ales sa pun cateva picaturi in lotiunea de corp. Daca aveti pielea aspra il puteti aplica direct, de preferabil pe pielea umeda deoarece hidrateaza si mai bine. Am pus ulei de argan si in crema de maini. A devenit mai uleioasa bineinteles insa e crema pe care o folosesc doar seara deci nu ma deranjeaza. Intr-adevar se simte un nivel de hidratare mai tare iar mainile mele sunt mult mai fine si mai moi dimineata.

De asemenea i-am gasit si pentru par o intrebuintare. Cred ca v-am mai spus ca am parul gras la radacini si uscat la varfuri. Am decis sa aplic si acest ulei pe varfuri pentru un plus de hidratare. Diferenta se simte iar varfurile nu mai sunt atat de uscate si au un aspect mult mai sanatos.

Daca corpul, unghiile si parul meu s-au bucurat de acest ulei era imposibil sa nu se bucure si tenul, nu? O data pe saptamana imi exfoliez tenul cu bicarbonat de sodiu, insa fiind destul de aspru il folosesc in amestec cu un ulei pentru a nu-mi agresa tenul. Intai umezesc fata, aplic putin ulei si apoi bicarbonatul de sodiu. Insist in zonele mai afectate insa prin miscari circulare si usoare. Apoi clatesc cu apa calduta si spal tenul cu un gel de curatare. Efectul e chiar wow si imi vine sa imi exfoliez tenul zilnic. Insa ce e mult strica :D

O sticluta atat de mica...cu atat de multe intrebuintari :)

Voi folositi ulei de argan?

You May Also Like

0 Comments