Search

Review - Lapte de corp cu ulei de argan

by - miercuri, martie 06, 2013

Astazi vreau sa va scriu despre un lapte de corp cu care imi hidratez si rasfat pielea. V-am tot spus cat e de important sa acordati corpului aceasi atentie pe care o acordati tenului. Inainte imi era lene sa folosesc lotiuni de corp in fiecare zi, insa am inceput sa imi impun asta si acum imi e drag sa le utilizez...gata cu lenea :))).

Produsul vedeta din acest review este laptele de corp cu ulei de argan. Uleiul de argan are proprietati extrem de hranitoare pentru piele...proprietati care se gasesc si in acest produs.



Laptele de corp este dedicat tuturor tipurilor de piele, in special pentru pielea uscata si foarte uscata.
Ambalajul este simplu si extrem de practic iar mirosul este subtil si placut. Ma asteptam sa aiba o consistenta uleioasa si putin grasa insa nu e deloc asa. Consistenta produsului este una extrem de usoara si lejera. Se absoarbe repede in piele si nu lasa aceea pelicula grasa care se simte extrem de ciudat.

Pielea mea nu este uscata cu exceptia coatelor si a genunchilor. Dupa ce am folosit produsul aproximativ 2 saptamani pielea de pe genunchi si de pe coate si-a revenit la normal. Pentru a pastra acest lucru e necesar sa hidratez zonele respective in permanenta.

Folosesc laptele de corp in fiecare seara iar dupa ce fac dus il aplic pe pielea umeda si masez pana se absoarbe complet in piele. 

In concluzie e un produs bun pe care vi-l recomand tuturor fie ca aveti pielea foarte uscata, fie ca doriti sa va mentineti nivelul de hidratare.

Ingrediente : 
Apă, Cetearyl and ceteareth 20, ulei de argan, aloe  barbadensis, Butyrospermum parkii, caprylic/caprictriglyceride, Paraffinium Liquidium, Stearic acid, Glycerin, cyclomethicone, Polysorbate 20, sodium acrylates  copolymer, mineral oil, PPG-1trideceth, dehydroacetic acid si benzyl alcohol, Cetyl alcohol, Allantoin, Lactate de sodium, D-panthenol, Parfum, disodium EDTA, potassium sorbate, sodium benzoate.

Cantitate : 150 ml
Pret : 36 ron
Il puteti cumpara de aici
Produs si ambalat in Maroc

Va prezint si 3 oferte prezente pe site de care puteti profita pana la data de 8 Martie :)




Pentru a fi la curent cu noutatile si promotiile de pe site-ul arganic.ro va invit sa dati like paginii lor de facebook. Toate produsele comercializate pe site 100% autentice si de provenienta marocana , avand la baza uleiul de argan cosmetic.

Ati folosit acest produs? Daca nu sunteti tentate?

You May Also Like

0 Comments