Search

Dezamagiri cosmetice : Demachiant bifazic Avon

by - duminică, februarie 03, 2013

Nu am scris de ceva timp de un produs care m-a dezamagit...insa din pacate am dat de un produs care nu se ridica la nivelul asteptarilor mele si m-a dezamagit.
Este vorba despre demachiantul bifazic pentru ochi de la Avon.

Demachiant bifazic pentru ochi Avon

Acest produs il gasiti in fiecare brosura Avon. Pretul standard este de 20 lei daca nu ma insel, insa de cele mai multe ori il gasiti la reducere. Eu l-am cumparat cu 6 lei. Dupa ce am terminat bifazicul de la Balea, am fost tare trista pentru ca DM nu am in oras :(, deci trebuia sa gasesc o alta alternativa. Aveam de ales intre Farmec si Avon....si am ales a doua varianta. Cateva campanii am tot ezitat sa il cumpar insa pana la urma am facut-o.

Chiar daca sunt dezamagita de produs i-am gasit si un punct forte pe care demachiantul Balea nu il detine : cele 2 parti se amesteca rapid si se separa dupa cateva minute. Deci nu trebuie agitat din 10 in 10 secunde pana terminati sa va demachiati. Asta e singurul lucru pozitiv pe care l-am gasit la acest produs.

Are 50 ml, ambalajul mi s-a parut ok la prima vedere insa cand am deschis capacul nu am fost incantata...

Demachiant bifazic pentru ochi Avon

"Gura" este mult prea larga si dozarea devine mai dificila...
Insa problema pe care o am eu cu el e una mult mai mare...

Da intr-adevar sterge machiajul waterproof din 2 miscari insa ma ustura ingrozitor ochii atunci cand il folosesc.
M-am uitat putin la ingrediente si cred ca am gasit si vinovatele :

aqua, cyclopentasiloxane, isohexadecane, hexylene glycol, phenoxyethanol, benzyl alcoohol, sodium chloride, peg-4, poloxamer 184, parfum, dipotassium phosphate, phosphoric acid, cocamidopropylamine oxide, iodopropynyl butylcarbamate, tetrasodum edta.

Nu inteleg ce cauta alcoohol-ul si parfumul intr-un demachiant de ochi. Chiar daca parfumul este cam la mijlocul listei acesta e destul de puternic si se simte suficient de mult incat sa deranjeze.

Un alt aspect negativ este faptul ca lasa o pelicula mult mai grasa decat demachiantul Balea. La Balea asta nu ma deranja...insa ce e prea mult strica.

Asadar inca sunt in cautarea unui demachiant de ochi bun. Daca aveti sugestii pentru mine va invit sa imi spuneti in comentarii.

You May Also Like

0 Comments