Search

DinaShop...un site neserios

by - luni, februarie 04, 2013

Mi-a fost greu sa gasesc un titlu pentru aceasta postare...am vrut sa redau in cateva cuvinte cam despre ce e vorba...nu cred ca mi-a iesit asa ca va invit sa cititi povestea "palpitanta" a primei tepe de la un sponsor de care am avut parte...
Sunt atat de suparata incat nici nu stiu cum sa incep... Insa, am luat teapa de la un sponsor...de fapt nu eu, ci fata care a castigat, insa ma priveste si pe mine si pe blogul meu. Intarzieri ale premiilor de la concursuri au mai fost pana acum, nu am spus nimic pentru ca sunt constienta ca si acei sponsori sunt oameni si au destule pe cap. Important a fost ca premiul a ajuns la castigatoare mai devreme sau mai tarziu.
Insa acest premiu trebuia sa ajunga in septembrie...si nu doar ca nu a ajuns ci am fost mintita ca a fost trimis.
Este vorba despre site-ul dinashop.ro

Inainte de a organiza concursul am avut o alta colaborare cu ei. Le-am tinut banner-ul pe blog contra-cost. Mi-au spus ca intai platesc pe o luna si daca le este avantajos vor plati pe un an, urmand sa le fac si o reducere. Au spus sa ii contactez dupa ce trece luna ca sa nu uite, ceea ce am si facut. Si au decis sa continue colaborarea....insa cu banii s-au lasat asteptati. M-au mintit timp de o luna ca pun banii maine si tot asa, ba ca nu sunt in tara etc. Minciuni peste minciuni. Dupa o luna jumate am decis sa le scot banner-ul de pe blog si i-am contactat sa le spun ca nu mai doresc sa colaborez cu ei si ca imi datoreaza bani pentru ca le-am tinut banner-ul o luna jumate gratis in asteptarea banilor care nu au mai aparut.
Banii nu au aparut, in schimb am primit din partea lor o alta oferta. Va invit sa cititi abordarea lor "profesionala".


Nu stiu unde mi-a fost capul de am acceptat sa "bag" concursul lor...insa pana la urma am acceptat. E singura abordare de acest gen pe care o primesc de la o companie si cred ca reflecta ce fel de oameni sunt in spatele site-ului.
Buun...concursul a decurs ok, am afisat castigatoarea, le transmit datele si astept. Si tot astept....sa ajunga premiul castigatoarei si eu sa imi primesc banii.
Si astept degeaba... Le scriu din nou si ei ma mint in continuare :


Deci in octombrie 2012 ei au spus ca au trimis premiul, acum suntem in februarie si premiul nu a ajuns. Insa prin Decembrie mi-au bagat banii in cont...pe care mi datorau de prin august.
Si de atunci am primit ignore pe mess.

Nu mai zic nimic si acum 2 saptamani am decis sa le trimit un mail in care sa le spun ce am pe suflet si sa ii instiintez asupra acestei postari pe care o merita din plin.
Si ei mint in continuare....

Imi spun ca ei au trimis coletul si s-a intors retur, dar nu au stiut ca premiul nu a ajuns la castigatoare. Pentru ca nu lucrez in domeniu eu habar nu am cum stau treburile...pe bune?!?!. Pai daca trimit un colet si el se intoarce, nu stiu ca nu a ajuns la destinatar? Trebuie sa lucrez in domeniu pentru asta?
Foarte suparati imi spun ca eu trebuia sa le trimit mail ca nu a primit castigatoarea premiul....mda..
Ei mai trimit inca o data premiul si daca se intoarce inca o data a treia oara nu il mai expediaza ca doar nu platesc transport degeaba.

Raspunsul meu :

Raspunsul lor : 

Deci coletul trebuia sa ajunga saptamana trecuta. Bineinteles ca nu a ajuns, bineinteles ca nu am primit nici un document scanat pe mail.

Asta a fost ultima legatura pe care am avut-o cu ei....acum astept sa vad daca dispar in ceata sau daca revin cu noi minciunele :))). Ca de trimis premiul ma indoiesc ca se incumeta...

Cu ceva timp in urma..prin decembrie am postat pe facebook despre neseriozitatea lor. Ei spuneau ca au trimis premiile la toate concursurile. Ei bine dupa ce am postat am primit un mesaj de la o fata, care astepta si ea de ceva timp premiul : 

Si daca aruncati o privire pe pagina lor, veti mai gasi cateva intrebari referitoare la premii.....

Deci din cateva zeci de premii...trimit si ei 2-3 sa nu fie batator la ochi...

Acum stau si ma intreb ce au castigat oamenii astia...oare publicitatea se castiga in acest mod? Dand tepe? E prima data cand mi se intampla asta si ma simt foarte prost fata de persoana care a castigat si asteapta premiul de aproape 4 luni.

Imi pare chiar rau si le transmit celor de la DinaShop sa le fie rusine pentru ceea ce au facut. Sper ca si-au castigat vizitele pe care le doreau si daca considera ca pentru asta era necesar sa isi puna obrazul la bataie, ii felicit... 


UPDATE : Dupa cele spuse de catre domnul Lupu Daniel (proprietarul site-ului DinaShop), o angajata a sustras premiile si le-a vandut in scopuri proprii. Angajata a fost concediata...
Am primit un mail de la castigatoarea concursului si aceasta a primit 3 seturi de lenjerie intima drept rasplata. 
Pe aceasta cale le multumesc celor de la DinaShop ca au rezolvat problema si au dat dovada de seriozitate.

You May Also Like

1 Comments