Search

Castiga un voucher in valoare de 100 de lei pentru cumparaturi pe adalee.ro

by - miercuri, februarie 27, 2013

Surprizele continua pe blogul meu si astazi va intampin cu un nou concurs care are un premiu mai aparte sa spun asa. Daca pana acum v-am rasfatat cu cosmetice si produse pentru ingrijire, astazi vreau sa ofer un premiu iubitoarelor de handmade. Eu am cochetat in trecut cu confectionarea bijuteriilor handmade si am renuntat din cauza lipsei de timp....insa de curand mi-a venit o pofta nebuna sa recreez bijuterii. Si am cautat un site de pe care sa imi comand produsele. Este vorba despre adalee.ro, care este si sponsorul acestui concurs. De cateva zile ma tot uit pe site, umplu cosul de cumparaturi, le schimb si le schimb iar. Imi e greu sa aleg ce sa cumpar....le-as lua pe toate ca sunt superbe :). Cand o sa comand o sa va arat si voua cu siguranta ce mi-am luat.

Si pentru ca imi doresc sa incurajez si eu creatiile handmade, am pregatit impreuna cu adalee.ro un concurs special pentru voi iar premiul este un voucher in valoare de 100 lei pe care il puteti utiliza pe site pentru a cumpara orice doriti voi :)
La acest concurs poate participa orice fata care este pasionata de bijuterii, care creeaza bijuterii handmade sau care isi doreste sa creeze :). Eu va spun sincer ca va admir si va poftesc la concurs.


Cerinte : 
1. Urmareste acest blog prin GFC
2. Da like paginii de facebook Brilliant Beauty 
3. Share fotografiei de aici
4. Raspunde la intrebarea : de ce iti doresti sa castigi premiul? Confectionezi bijuterii handmade sau intentionezi sa o faci? Va invit sa imi spuneti de cand creati bijuterii daca faceti asta sau de ce anume v-ati dori sa o faceti. Mi-ar placea sa aud povestioare de la inceputul "carierei" voastre si despre progresul acesteia.
Daca aveti blog/site/pagina de facebook unde va expuneti creatiile puteti lasa link ca sa le admiram si noi :).

Va rog sa lasati un comentariu la postare in care sa scrieti numele cu care urmariti blogul prin gfc, numele cu care ati dat like paginii de facebook, link catre share si raspunsul la intrebarea 4 :)

Asadar invit toate fetele pasionate de bijuterii sa participe. Daca nu doriti sa confectionati bijuterii va puteti inscrie deoarece pe site-ul adalee.ro gasiti si bijuterii gata facute pe care le puteti cumpara folosind voucher-ul :).

Asta e tot, cerintele sunt simple, deci sa curga inscrierile :))
Daca doriti sa fiti la curent cu toate noutatile de pe acest blog nu uitati sa va abonati la newsletter :)

Castigatoarea o voi alege prin tragere la sorti. Concursul se termina in data de 15 martie :)

Bafta tuturor :)

You May Also Like

0 Comments