Search

Review produse essence - fard & balsam de buze

by - marți, octombrie 09, 2012

In postarile trecute v-am prezentat rimelul , ojele si eyeliner-ul...toate de la essence. V-am spus deja cat de mult le ador, deci nu are rost sa ma mai repet. Insa ma plang din nou ca nu am prin zona nici un stand essence...pana una alta ma multumesc cu ce am :D

Mai am inca 2 produse de la acest brand pe care doresc sa vi le prezint in aceasta postare :

Balsam de buze :
Nuanta 03 fruity delicious

Cred ca e un balsam de buze perfect...cel putin pentru mine :D
Ambalajul e roz si foarte cute, dintr-un material rezistent. Imi place mult si nuanta balsamului, insa m-a dat pe spate mirosul. Daca iubiti vata pe bat cu siguranta veti adora acest produs. Pur si simplu imi vine sa il mananc :x
Eu nu sunt atat de obsedata de balsam de buze, doar in perioada rece si il folosesc cand imi aduc aminte. Insa pe acesta il folosesc mult mai des si va zic drept ca imi si ling buzele si are un gust bun :)) Sunt nebuna, stiu :D
Este foarte hranitor si dupa aplicare imi simt buzele mai catifelate si mai hidratate.

Insa nu ma dau in vant dupa culoarea pe care o lasa pe buze :

Nuanta in sine e frumoasa, e un roz placut...insa nu se aplica uniform. Nu stiu daca se observa, insa pe buza superioara se vad cateva dungi inestetice. De fiecare data cand "frec" buzele una de alta se creaza cate o dunga, ceea ce nu ma incanta.
Cand il folosesc prin casa il las asa, iar cand ies afara aplic peste un gloss transparent sau ruj. Dupa cum bine stiti rujurile a caror rezistenta e mare, usuca buzele, de aceea mereu folosesc un balsam de buze inainte :)


Fardul :


E atat de micut si simpatic....ca vreau mai multe :)) Toate nuantele le vreau :D
Cea de sus e o nuanta superba...cand l-am vazut am crezut ca e un galben turbat, insa nu e deloc asa. Cel mai des il folosesc pentru a ilumina coltul interior al ochiului sau pentru a blendui diverse culori.
Are o textura placuta, e usor prafos insa cu toate astea trebuie sa insistati putin cu pensula ca sa se ia :)

Swatch :


E o nuanta superba cu mult sclipici :X Il ador :)


Si cu aceste 2 produse inchei seria review-urilor essence, sper ca pe viitor sa gasesc de unde sa mai cumpar :) Sunt produse ieftine iar calitatea lor e superioara. Pe primul loc in whislist-ul meu de produse essence se afla un kit pentru conturarea sprancenelor :). Daca stiti cumva de unde pot comanda nu ezitati sa ma anuntati :P

Va recomand sa dati like la pagina Essence Romania  pentru a fi la curent cu noutatile care apar :)
V-am pupat :*

You May Also Like

0 Comments