Search

Tag : Primul / Prima

by - sâmbătă, septembrie 01, 2012

Astazi e una din zilele in care nu am chef de nimic....nu am inspiratie sa scriu, nu am chef sa ies din casa....vreau doar sa stau si sa pierd vremea :)) Asa ca m-am gandit ca e momentul oportun pentru un tag :)
De ceva timp circula prin blogosfera un tag si l-am preluat si eu :) Ultimul pe care l-am citit a fost la  Iguanitza  si "l-am furat" de la ea :)

Primul fond de ten  a fost unul no name, cumparat din piata. Nu mai stiu exact cum se numeste...stiu doar ca era intr-un tub de plastic, avea un subton mai rozaliu, era gras si costa foarte putin. In jur de 3 lei cred... Nu stapaneam prea bine arta aplicarii lui si de cele mai multe ori aratam de parca aveam pe fata o masca de argila nu un fond de ten :))

Prima pudra a fost una de la Color Trend de la Avon. Pe atunci Avon mi se parea cel mai tare brand de cosmetice, iar produsele din gama Color Trend fie ca imi placeau, fie ca nu, erau singurele pe care mi le permiteam la vremea aceea si am profitat maxim de ele :D

Primul rimel a fost unul de la Maybelline, nu mai stiu exact care, dar stiu ca avea periuta curbata. Dupa acela, la toate rimelurile le curbam eu periuta :)) Mi se parea fascinant :D

Prima paleta de farduri, a fost Ruby Rose. Cred ca majoritatea fetelor au avut prima data aceasta trusa. Prima data o foloseam pe cea a mamei, dupa care mi-am cumparat si eu una cu 14 sau 16 culori parca, toate sidefate :)

Primul ruj a fost unul no name. Cred ca stiti cu toate rujul verde, care odata aplicat pe buze se facea rosu :)) Pe acesta nu l-am cumparat, ci l-am primit cadou de la mama :) Ma rujam si vorbeam singura in fata oglinzii, prefacandu-ma ca eram cine stie ce actrita :))

Primul gloss a fost unul cumparat tot din piata...sau din farmacie parca. Era unul dintre acelea cu bila si se gasea intr-o multitudine de arome, toate extrem de artificiale. Daca nu ma insel, cred ca de struguri am avut :))

Primul blush...ei bine nu o sa vina sa credeti, dar il mai am si acum :)) Bineinteles ca nu il mai folosesc, dar dintr-un motiv sau altul nu l-am aruncat, desi mi-am facut ordine intre produsele cosmetice de enspe mii de ori si am aruncat o gramada de produse, dar pe acesta nu :)) Si ca sa nu credeti ca mint l-am pozat :
Nu va oripilati de aspectul produsului....are o vechime de aproape 9-10 ani :)) Adoram blush-urile la fel de mult cum le ador acum. De genul celui de mai sus, cred ca am avut inca 2 pe care le-am folosit iar pe acesta l-am folosit doar jumatate, deoarece intre timp le descoperisem pe cele de la Elf :D
Ahh...si mentionez ca il aplicam cu degetele :)) Cred ca uneori exageram cu el si aratam ca un clown :))

Primul dermatograf a fost Ada...la fel de popular ca trusa Ruby Rose. Pe atunci aveam o atractie catre stilul gotic si il aplicam si pe pleoapa superioara si pe linia apei si ma machiam cu negru :)) Cred ca vreo 6 luni am trecut prin perioada asta si abia apoi am realizat ca aratam hilar, asa cum imi spunea toata lumea :)) Dar eu ma credeam frumoasa :D Insa trebuie sa recunosc ca aceste creioane sunt chiar calitative si le folosesc chiar si acum :) 

Primul tus a fost de la Avon, stil carioca. Imi placea tare mult dar nu am uitat nici acum cat de dezamagita am fost ca s-a uscat intr-un timp mult prea scurt. Chestia asta "m-a marcat" si de atunci nu am mai cumparat nici un tus de la Avon :))

Primul parfum a fost Little Black Dress de la Avon. Pe vremea aia mi se parea extrem de scump si nu o sa uit niciodata cat de mult il vroiam si cum am strans bani 2 luni ca sa pot sa mi-l cumpar :)) Si acum imi place, insa nu l-am mai recumparat de mult timp :)

Primul produs de lux a fost un parfum....Chanel no.5 . Mi-a placut atat de mult, incat imi era mila sa ma dau cu el :)) Am tras de el 3 ani si cand s-a terminat am suferit teribil :D

Prima crema de fata a fost Nivea : 
sursa poza 
Am folosit-o mult timp si tin minte ca imi placea tare mult :)

Primul gel de curatare....a fost sapunul Dove :)) Pe atunci nu foloseam gel de curatare, de fapt folosesc abia de vreo 3 ani acest gen de produs si cu siguranta nu as renunta la el vreodata :)


Mi-a facut mare placere sa scriu aceasta postare, sa imi amintesc de acele vremuri si va provoc si pe voi sa imi spuneti care au fost primele produse pe care le-ati folosit :)
Daca mai sunt bloggerite care nu au facut tag-ul, va invit si pe voi sa il preluati :)


You May Also Like

1 Comments