Search

Sa cumparam romaneste :)

by - luni, septembrie 17, 2012

Va propun astazi sa abordam o tema, despre care nu am scris pana acum pe blog, dar sunt foarte incantata sa o fac :)
Inainte de a va spune parerea mea va intreb pe voi : De ce ati sustine un magazin online cu produse romanesti? Va invit sa imi spuneti asta in comentarii, iar cel mai bun raspuns va castiga 2 produse cosmetice romanesti.

Eu personal sunt mandra ca sunt romanca, consider ca in tara noastra sunt multe locuri de vizitat si doar noi putem ajuta la dezvoltarea economiei tarii noastre. Pe langa asta industria cosmetica e foarte mare, preturile produselor sunt accesibile tuturor si e timpul sa sustinem si noi industria frumusetii din Romania, care reprezinta Romania autentica.
Oare de ce locuitorii tarii noastre se incapataneaza sa cumpere de la vecini? De la legume, fructe, la alimente si cosmetice. Ne plangem de saracie, de lipsa locurilor de munca, dar cu toate astea nu facem nimic ca sa ajutam economia tarii.
Cu fiecare produs romanesc cumparat facem un pas inainte, atat pentru tara cat si pentru noi. Poate ca ambalajele produselor romanesti nu sunt atat de frumos colorate, precum cele de peste hotare. Insa spuneti voi, de cate ori nu vi s-a intamplat sa cumparati un produs strain, frumos ambalat, scump...si acesta sa faca rau pielii voastre? Eu va spun sincer ca am patit-o de multe ori. Deci e timpul sa privim mai departe de ambalejele produselor. Unele sunt ca un mar rosu frumos, dar care in interior e stricat.

Din pacate magazinele cu produse romanesti sunt pe cale de disparitie. Desi potentiali cumparatori ar fi. Insa si de data asta suntem salvati de un nou magazin online, care isi propune sa va ofere o gama cat mai variata de produse romanesti la preturi incredibil de mici. Prin intermediul acestui magazin aveti ocazia sa apreciati valorile romanesti. Dacic Cool va invata sa cumparati romaneste, sa testati produsele si sa va bucurati de ele.

Se spune ca romancele sunt printre cele mai frumoase femei. Atunci de ce sa nu fim frumoase cu ajutorul produselor romanesti?


Magazinul online Dacic Cool isi propune sa investeasca in Romania, sa ne ajute sa prosperam si sa promoveze cosmeticele romanesti.

De ce as sustine eu un magazin online cu produse romanesti?

- Pentru ca ar ajuta la economia tarii noastre. Fiecare produs, fiecare banut conteaza. Pe langa asta ajuta si la economisirea proprie.
- Pe langa faptul ca eu personal cred cu tarie in calitatea cosmeticelor romanesti, am avut parte si de experiente placute. Ultimul review despre produsele romanesti il gasiti aici . Cu doar 16 lei, pretul celor 2 produse am scapat de cosuri si v-am si demonstrat asta. Deci da, se poate. Nu e nevoie sa cheltuim sute de lei cand potiunile magice se gasesc la noi in tara.
- Pentru ca se pune baza pe calitate, nu pe cantitate, nu pe exterior. Din pacate multe persoane asociaza pretul cu calitatea produselor. Nu dragele mele, daca un produs e ieftin nu inseamna ca e prost. Sunt multe cazuri care arata exact contrariul. Un caz relevant fiind postarea catre care am pus link mai sus.
- Pentru ca traim intr-o lume a vitezei. Nimeni nu mai are timp de nimic iar goana dupa cumparaturi uneori devine prea obositor. De aceea sustin cu tarie un magazin online in care gasim doar produse romanesti. Cu 2 click-uri ai facut comanda si in cateva zile o primesti. Se poate mai simplu de atat? Nu cred :)
- Pentru ca site-ul ne pune la dispozitie o sectiune de comentarii, unde ne putem exprima parerea despre produs sau putem citi alte pareri in cazul in care nu am folosit produsul, ceea ce ne ajuta in privinta alegerilor:)
- Pentru ca sunt deschisa sa incerc toate produsele romanesti si cred ca au in compozitie mai multe ingrediente naturale benefice tenului.

As dori sa va familiarizez cu site-ul magazin.daciccool.ro, de aceea o sa va fac o mica prezentare :)

Site-ul isi propune sa va ofere produse romanesti la preturi romanesti. 

Iata cateva dintre gamele de produse pe care le gasiti pe site : 
- Cosmetice :
* Pentru fata  :  creme de fata, lapte demachiant, geluri de fata, creme pentru ochi. Gasiti produse destinate fiecarui tip de ten.
* Pentru corp  : creme de corp, geluri de dus, unturi de corp, deodorant, geluri anticelulitice.
* Ingrijirea parului  : sampon, balsam, lotiune impotriva caderii parului, 
* Pentru barbati  : balsam dupa ras, lotiune dupa ras

- Remedii naturale : 
* Capsule si comprimate , ceaiuri , Tincturi , Gemoderivate , Uleiuri

Dupa cum puteti observa gama de produse e larga iar la comenzile de minim 100 lei beneficiati de transport gratuit :)
Va invit de asemenea sa le dati like pe Facebook  pentru a fi la curent cu noutatile si promotiile lor :)
Trebuie sa recunosc faptul ca de multe produse nu am auzit nici eu. De la Hofigal am incercat doar un deodorant si sunt placut surprinsa sa vad ca au o gama atat de variata de produse, care bineinteles ca ma tenteaza. Ca sa nu mai spun de preturile mici :)

Personal sustin atat site-ul cat si produsele romanesti si sper ca daciccool sa prospere din ce in ce mai mult si sa ne ofere o gama din ce in ce mai variata de produse romanesti. Sincer mi-as dori dezvoltarea lui si mi-as dori ceva unic de la el. Pe langa faptul ca e un magazin online, m-ar incanta ca pe viitor sa apara cataloage cu aceste produse, sa ne putem inscrie reprezentanti ca sa recomandam produsele si sa avem si beneficii :). De ce sa recomandam doar Avon, Oriflame etc.? Sa promovam si produsele romanesti....cred ca ideea cu reprezentantii ar fi o afacere buna :).

Iata si produsele romanesti pe care le detin momentan : 
De-a lungul timpului am folosit mai multe, am fost multumita de produse, dar incerc sa le diversific si sa testez o gama cat mai variata de produse romanesti pe care sa le includ in rutina mea zilnica :)

Le multumesc celor de la daciccool pentru invitatia la campanie si sunt mandra ca am ocazia sa promovez un site cu produse romanesti :)
Haideti sa fim frumoase in stil romanesc, sa daruim romaneste si sa fim mandre ca suntem romance :) Sa ajutam companiile sa se dezvolte si sa ne ofere cat mai multe produse calitative. Sa ajutam economia tarii sa prospere :)

Acum va invit si pe voi sa imi spuneti de ce ati sustine un site cu produse romanesti si sa imi spuneti care produse de pe site-ul daciccool va tenteaza :). Daca detineti produse romanesti puteti sa le mentionati :)
Cel mai elaborat si interesant comentariu va castiga un premiu surpriza format din 2 produse de ingrijire romanesti :)


You May Also Like

0 Comments