Search

Review pudra & blush Astor

by - marți, septembrie 04, 2012

Nu de foarte mult am descoperit produsele Astor, insa mi-au lasat o impresie buna. Nu spun ca sunt cele mai bune produse, dar sunt chiar ok, iar preturile sunt rezonabile. Vreau sa scriu despre alte 4 produse Astor pe care le detin : pudra, blush, ruj, concealar. Rujul l-ati vazut si la preferatele lunii august, insa nu v-am aratat culoarea, nu v-o arat nici acum deoarece mai intai o sa va prezint blush-ul si pudra :)
Ar fi o postare kilometrica sa vi le prezint pe toate 4 odata...oricum si din cele 2 va iesi destul de lunga postarea. Sper sa aveti rabdare sa o parcurgeti :)


Atat blush-ul cat si pudra au un ambalaj rezistent si vin intr-o cantitate generoasa de 7 grame.
Ambalajul e identic...continutul difera :)

O sa incep cu pudra :)


Sub pudra mai este un "sertarel" (asa ii spun eu:D ) care este dotat cu o oglinada maricica si un buretel. Buretele e foarte moale, insa nu l-am folosit deloc. Bureteii nu imi confera precizie cand aplic pudra si mereu pe o zona aplic prea mult si pe alta prea putin. Asa ca prefer pensula. Insa e bine ca e acolo pentru mici retusuri. Inca nu am luat-o cu mine, deci nu am avut ocazia sa il folosesc.

Este nuanta 200 Nude

Initial am crezut ca e o nuanta mult prea deschisa pentru tenul meu bronzat, insa se adapteaza perfect. Are un finish natural si nu incarca tenul deloc. Nu e o pudra minune care sa absoarba sebumul si sa previna aparitia lui pe durata zilei, insa are o rezistenta destul de buna. E extrem de fina si nu o simt deloc pe ten :) Cand nu am chef sa aplic fond de ten, ma dau cu crema si apoi imi pudrez putin tenul si obtin o luminozitate superba. Nu are deloc aspect fainos :)
Pretul este aproximativ 45 lei :)

Blush :)


Acest blush il indragesc tare mult :) Are 2 nuante superbe (una mata, una sidefata) si in "sertarel" are o pensula si o oglinda. Pensula e prinsa cu 2 clame, deci sta fixa, fara sa zdrangane :)). De obicei si pentru aplicarea blush-ului folosesc o pensula speciala. De obicei cele care vin insotite de produs sunt aspre si e cam greu sa blenduiesc produsul cu ele. Insa spre surprinderea mea, aceasta pensula chiar imi place...e moale, nu zgarie si pot aplica blush-ul foarte bine :)

Nuanta e 003 Berry Brown

Swatch : 

Nuantele le folosesc in functie de starea mea zilnica :D Fie il aplic pe cel mai inchis sub pometi si pe cel sidefat deasupra lui, fie le folosesc singure etc....combinatii ar fi :D
Fixat cu pudra are o rezistenta buna, de pana la 10 ore si ma declar multumita.
Pret : aproximativ 37 lei


Daca ati parcurs intreg articolul va invit sa imi spuneti ce produse Astor folositi si ce parere aveti despre cele prezentate mai sus, in caz ca le detineti :)





You May Also Like

0 Comments