Search

Unghii vesele cu Essence :)

by - luni, august 13, 2012

O vreme am neglijat aceasta rubrica, dar am de gand sa ma tin de ea mai ales ca imi fac manichiura destul de des. In cazul in care trece ceva timp de cand nu am postat notd-uri, nu ezitati sa ma trageti de urechi :))

Intr-o postare trecuta , v-am scris despre bunatatile de la Essence pe care le-am primit si mi-am aratat incantarea fata de aceste produse. Nuantele ojelor mi-au placut la nebunie si nu am rezistat tentatiei sa nu le port pe unghii.


Sunt foarte frumoase culorile iar oja este foarte calitativa. Au o pensula absolut perfecta, groasa ceea ce va ajuta sa va faceti manichiura eficient si rapid :) Nu lasa urme pe unghii si e nevoie de doar o aplicare pentru a acoperi complet unghia cu exceptia nuantei galbene care nu e la fel de opaca.
Mi-a fost tare greu sa aleg una din nuante pe care sa o port si imi venea sa ma dau cu toate odata....dar asta am si facut :))
Vara asta am purtat de vreo 4 ori o astfel de manichiura colorata...si cum suntem la sfarsitul anotimpului cald m-am gandit ca e cam ultima ocazie in care o pot recrea :)


Ma uit la poze si sunt foarte incantata....sunt niste nuante vesele, absolut superbe si arata chiar bine pe unghiile mele care acum sunt mici :)


Dupa cum se poate observa nuantele sunt extrem de pigmentate si relateaza exact culoarea din sticluta :)


Pe unghia mare port o oja de la Astor pe care v-am aratat-o aici . :)
Zau mi-ar fi placut sa vi le arat pe fiecare in parte....dar nu am mai avut rabdare sa le incerc si chiar nu ma puteam decide pe care o port :)) Insa imi place ce a iesit...e o manichiura colorata si vesela :)


Si poza de grup :D


Imi place tare mult noul design al ojelor si ma tot rog sa se deschida si la noi in oras un stand Essence ca sa ma rasfat cu mai multe :D


Voua ce nuante va plac de la Essence?


You May Also Like

0 Comments