Search

Review - Eyeliner Essence

by - miercuri, august 22, 2012

Despre eyelinerul meu preferat am scris in luna martie aici :) Inca imi place si acela la fel de mult ca atunci cand am facut postarea si de indata ce l-am terminat l-am recumparat :)
Insa astazi vreau sa va vorbesc despre un alt eyeliner pe care l-am descoperit recent :) Este vorba despre noul eyeliner de la Essence :)

Eyeliner Essence

E un eyeliner care imi place tare mult si are tot ce ii trebuie : design placut, verf perfect (in special pentru cele cu 2 maini stangi ca mine:D ) si e extrem de rezistent. Cand spun rezistent chiar nu glumesc...daca nu ma credeti, o sa vedeti cu ochii vostri mai jos :)

Eyeliner Essence

Varful este din burete iar la capat unde e partea subtire e flexibil :) Puteti trasa atat linii extrem de subtiri cat si linii mai groase :) Pe mine cel putin ma ajuta foarte mult si trasez linia de tus cu mai multa precizie :)

Eyeliner Essence

La partea pigmentatie sta foarte bine dupa cum puteti observa si in poza de mai sus :) Se usuca foarte rapid in doar cateva secunde, deci nu trebuie sa va ingrijorati daca la 10 secunde dupa ce l-ati aplicat va vine sa stranutati si stricati machiajul pentru ca eyelinerul nu s-a uscat :))))))
Rezista pe pleoapa extrem de mult, au fost zile in care am stat machiata in jur de 10 ore si cand am ajuns acasa sebumul scapase de sub control, fond de ten nu mai prea aveam, de blush nici vorba :)), insa eyelinerul era tot acolo si arata exact ca la inceput.

Pot sa spun ca am o relatie de dragoste si ura cu acest produs :) Il iubesc atunci cand il aplic si cand il port...insa il urasc cand trebuie sa il demachiez. Insa fiind extrem de rezistent m-am asteptat la asta...

Test : 

 
Am trasat pe mana o dunga "generoasa" de eyeliner si am aplicat pe o discheta demachianta Balea bifazic waterproof :)

Dupa ce am sters 1 data... Pe discheta s-a luat o cantitate generoasa de produs..insa a ramas destula si pe mana.

Eh...daca primul strat s-a luat usor si intr-o cantitate mai mare...de la al doilea incep problemele. Dupa ce am  trecut a doua oara cu discheta demachianta peste eyeliner nu s-a mai luat decat foarte putin. De acum incepe greul....ce a ramas pe mana se indeparteaza extrem de greu.

Nu am mai pozat fiecare etapa, deoarece ar fi fost prea mult. Dar asa arata dupa ce am terminat de demachiat...de fapt aprope terminat. Discheta demachianta e neagra, insa pe mana se poate observa ca a mai ramas o dungulita. Tineti cont ca pe mana am apasat si am frecat ca sa inlatur produsul...ceea ce nu pot face si in cazul ochilor.
Primul strat se duce extrem de usor...daca bag mana sub jetul de apa s-a dus in 2 secunde, insa restul parca se absoarbe in piele. Ca sa il demachiez de la ochi, e necesar o discheta sau chiar doua daca linia e mai groasa, pentru fiecare ochi. Deci 4 dischete demachiante ca sa demachiez doar tusul....Ca sa nu mai spun cat dureaza :)))

Sa nu imi spuneti ca nu e bun demachiantul pentru ca e foarte bun :D Machiajul il inlatura din 2 miscari....deci e foarte bun. De curand mi l-am cumparat si pe cel de la Farmec, tot bifazic insa din punctul meu de vedere ii e inferior celui de la Balea. 

In concluzie imi place mult acest produs, cu toate ca se demachiaza mai greu. Merita minutele petrecute in baie ca sa il demachiez, deoarece pe parcursul zilei e intact :) Ma bucur mult ca l-am descoperit si pentru asta le multumesc celor de la Essence si sper sa apara un stand si in orasul meu :D Sau macar sa fie un site online in care sa gasim toata gama de produse Essence :D Daca vreti sa aflati unde este stand in orasul vostru intrati pe pagina lor de facebook (click ) si veti gasi adresa si alte informatii :)


Ati incercat acest produs? Ce parere aveti despre el?


You May Also Like

0 Comments