Search

Preferatele lunii august (2012)

by - vineri, august 31, 2012

Si uite asa s-a dus vara....parca atat de repede :( Am facut destule vara asta...am ras, m-am distrat, am fost in multe locuri....dar as mai fi vrut :D
Hai sa nu intru in nostalgii si sa va prezint produsele pe care le-am iubit in ultima luna a verii :)


Bb cream No 7 (nuanta medium) - e un produs bun, de care m-am indragostit de prima data cand l-am aplicat. Rezistenta e una foarte buna iar finish-ul e unul extrem de natural. Nu va spun mai multe deoarece curand o sa urmeze un review detaliat pe blog.
Mascara waterproof Essence - a devenit unul dintre rimelurile mele preferate. Are o periuta mica, dar foarte practica si imi place mult efectul care il are pe gene :) Si acestui produs o sa ii fac un review curand. Am mai avut tentative...insa nu mi-a placut cum au iesit pozele.
Eyeliner Essence - chiar daca se indeparteaza mai greu, nu am cum sa nu il iubesc pentru rezistenta lui si pentru precizia pe care mi-o ofera atunci cand trasez linia de tus.
Ruj Astor - fara sa exagerez...cu exceptia balsamului de buze, am abuzat maxim de acest ruj toata luna si l-am purtat aproape zilnic. E o nuanta rozalie foarte frumoasa, pe care momentan nu v-o arat deoarece o sa urmeze swatch si review :D
Paleta LA Colors - desi nici in aceasta luna nu m-am machiat prea mult, exceptie facand iesirile in oras, insa atunci cand am facut-o am folosit aceasta paleta care are niste nuante absolut superbe si care se potrivesc de minune cu toamna care ne intampina. Chiar daca a fost ultima luna de vara, nu am simtit nevoia sa port machiaje colorate si am optat pentru culori nude, pamantii :)


Luna aceasta am oferit loc de gratie in baie acestor produse.

Gel de dus one 4 her - nu stiu sa va spun unde puteti gasi acest gel de dus, deoarece l-am primit. Insa daca il vedeti pe raftul vreunui magazin va recomand sa il cumparati. Are un miros genial...nu e nici dulce, nici fresh. As spune oarecum sofisticat si elegant. Insa e si destul de puternic, incat dupa ce ies de la dus in baie predomina mirosul iar pe piele se pastreaza timp indelungat. Il ador :X
Gel de dus Spirit by Avon - e gelul de dus pe care l-am iubit in adolescenta si de care uitasem. Sa nu credeti ca mi-am amintit de el si m-am gandit sa il recumpar. Nicidecum. Vroiam un gel de dus de la Avon, stiam ca toate miros bine, am facut ala-bala-portocala, asta il vreau :)) Si cand l-am primit mi-am amintit de el. Are un miros foarte fresh si de-a dreptul superb. Mirosul persista pe piele pana la urmatorul dus. Dupa ce il folosesc, nu aplic nici lotiune de corp si ma miros intr-una :))
Sampon Nivea anti-matreata (reparator) - produsele Nivea mi-au placut mereu, nu imi amintesc vreunul care sa ma fi dezamagit. Am folosit produsul cu regularitate aproape toata luna si imi place mult. Imi lasa parul moale, stralucitor si am scapat de mancarimile create de matreata inca de a doua zi dupa spalare :)


Ojele pe care mi s-a pus pata in luna august sunt 2 de la Essence  si 2 de la Astor . Sunt tare frumoase si le-am folosit in diverse combinatii :)


M-am gandit ca luna aceasta sa va arat si accesoriile care mi-au placut cel mai mult si care au fost purtate cel mai des :)
Primul e un ceas cu multe birbrizuri, care s-a integrat de minune in acest anotimp si l-am purtat cu placere. Iar cercelusii i-am cumparat de la Lady's  cu ceva timp in urma. Sunt tip candelabru si au cateva pietricele colorate superbe :)


Si cam asta e tot :) Voi ce produse ati folosit cel mai des in luna august ?:)

You May Also Like

0 Comments