Search

Colectia Essence august 2012 + cadou Essence

by - miercuri, august 08, 2012

Acum aproximativ 3 saptamani am fost informata pe mail de catre doamna Ruxandra Arsenescu de noua gama de produse Essence de toamna si am fost invitata la sediul firmei Everet pentru a participa la evenimentul care avea ca scop prezentarea noilor produse. Evenimentul a avut loc ieri 7 august, insa din pacate nu am reusit sa ajung, deoarece distanta e mult prea mare iar timpul nu imi permite.
Insa doamna Ruxandra a fost draguta si mi-a oferit cateva din noile produse :) Nici nu va puteti imagina cat m-am bucurat cand am primit astazi coletul. La mine in oras din pacate nu exista produse Essence si dupa ce am vazut cateva postari despre aceasta marca am inceput sa mi le doresc din ce in ce mai mult :)

O sa va prezint o scurta descriere a firmei Essence, produsele noi aparute iar la sfarsit veti vedea bunatatile ce le-am primit astazi :)

Catrice si Essence sunt 2 branduri de cosmetice de inalta calitate si apartin companiei Cosnova iar 90% din productie se realizeaza in Europa.
Unul din factorii de succes se datoreaza faptului ca productia se schimba de 2 ori pe an, deci mereu veti descoperi alte produse noi la fel de atractive.
Pentru a fi la curent cu toate noutatile va invit sa dati like paginii de facebook Essence Romania.

Produse lansate in august 2012 :

Produse pentru ochi :

Cosmetice EssenceCosmetice Essence

Produse pentru buze : 

Cosmetice EssenceCosmetice Essence


Produse pentru unghii :

Oje Essence


Pentru a afla mai multe detalii despre produsele din pozele de mai sus va invit sa cititi acest document. CLICK AICI .

Si acum sa va arat bunatatile Essence pe care le-am primit astazi si care sunt motivul pentru care am fost toata ziua vesela :D

Produsele au venit intr-un portfard transparent, cu margini portocaliu neon si foarte dragut :)
Sa vedem ce contine :)


 4 oje Essence si un set de stickere pentru unghii :)
Nuantele ojelor sunt (de la stanga la dreapta cum priviti poza) : 18, 23, 40 si 27. Sunt nuante unice in colectia mea si sunt superbe. Desigur ca intr-o alta postare o sa vi le prezint pe fiecare mai in detaliu si o sa va arat unghiile mele pictate cu ele.


In poza de mai sus avem :
- fard mono intr-o nuanta foarte frumoasa si sidefata
- un balsam de buze nr. 03fruitylicious care au un miros extraordinar de fructe si e foarte dulce. Pe mine personal ma duce cu gandul la vata pe bat. E foarte cremos si hidratant :)
- un mascara multi action waterproof. Are o periuta foarte buna....nu e nici mare nici mica ci potrivita. De cum l-am primit l-am si pus la treaba si imi place tare mult efectul care il are pe gene. Cu ajutorul periutei pot sa curbez mai bine si genele din coltul intern al ochiului fara sa ma murdaresc cu rimel si ofera volum si alungire :)
- eyeliner pen. Si pe acesta l-am incercat deja putin pe mana si ca o prima impresie pot sa spun ca imi place tare mult varful care este lung si usor flexibil. Culoarea este un negru intens si sunt sigura ca rezista mult timp si pe pleoapa. Am trasat doar o linie pe mana si desi nu e waterproof, am dat cu degetul si nu s-a luat deloc.


 Un alt lucru pe care l-am primit, dar care nu face parte din categoria cosmetice e aceasta agenda superba impreuna cu un pix. E foarte girlie si cute si cu siguranta imi va fi de folos :) Agenda pe care o aveam inainte e pe terminate, deci a picat la fix :)

Cam astea sunt noile produse lansate de catre Essence in august 2012...nu uitati sa cititi fisierul pdf  daca doriti sa aflati mai multe detalii despre fiecare produs in parte.
De produsele care le-am primit sunt extrem de multumita si pe aceasta cale ii multumesc din nou doamnei Ruxandra si bineinteles lui Essence Romania. Imi place tare mult gentuta in care am primit produsele si m-am bucurat la fiecare in parte. Ca un copil cu jucarii noi :)) Numai eu stiu cat de mult am ravnit dupa acest brand si ma bucur tare mult ca ma pot rasfata cu o parte din gama de produse Essence. Sper din tot sufletul sa se deschida curand si un stand in apropiere sa ma aprovizionez :)) Insa la fel de mult mi-ar placea sa existe si un magazin online in care sa putem gasi toata gama de produse Essence. Cred ca pe langa mine si multe dintre voi ati fi la fel de incantate :)

Acum va invit pe voi sa imi spuneti ce produse Essence va plac, pe care vi le doriti si ce parere aveti despre noile produse lansate luna aceasta :)
In viitoarele postari o sa va spun mai multe detalii despre fiecare produs in parte :)

You May Also Like

0 Comments