Search

Guest post - Review produse Ivatherm

by - marți, iulie 03, 2012

E primul "Guest post" de pe blog, iar invitata este Claudia prietena mea care mi-a fost partenera in campania Ivatherm.
Nu va mai tin de vorba si va las in compania ei :)

Buna fetelor. Ma numesc Claudia si am placerea sa va prezint parerea mea despre produsele pe care le-am primit in campania "Cate lucruri imparti cu femeia din viata ta?" Ma bucur enorm ca am avut ocazia sa testez produsele Ivatherm. Nu am folosit niciodata un produs de la aceasta firma si eram foarte curioasa iar cand am aflat ca voi fi partenera de campania a Dianei m-am bucurat enorm :)


Acestea sunt produsele pe care mi le-am ales : 

Tenul meu este sensibil si cu portiuni uscate de accea am ales crema multiperformanta iar pentru o demachiere mai profunda am ales si lotiunea micelara, despre care am citit multe dar nu am avut ocazia sa o incerc. Pe langa cele 2 produse am primit si apa termala Ivatherm :)


Crema hidratanta multiperformanta Ivatherm

A fost o incantare pentru mine sa primesc aceasta crema si un rasfat sa o folosesc. Inca de cand am aplicat-o prima data pe ten i-am ramas fidela. E foarte potrivita pentru tipul meu de ten (sensibil si uscat). Are o consistenta mai grasa, ceea ce ma bucura deoarece imi hidrateaza foarte bine tenul, iar portiunile uscate nu mai sunt atat de evidentiate ca inainte. O folosesc si inainte sa aplic fondul de ten si e perfecta. Are un miros fin si subtil pe care il ador.
Nu mi-a provocat nici o reactie adversa, i-a oferit tenului meu tot ce are nevoie iar acum pielea arata mai luminoasa si e mult mai fina.



Ivatherm, apa termala, apa termala Herculane

Apa termala am mai folosit insa nu de la Ivatherm si va spun sincer ca eu nu fac diferenta intre ele. Mi se par la fel....insa nu as putea sa trec prin vara fara sa le am :D
E unul din produsele pe care le consider indispensabile si care imi sunt de ajutor in multe situatii.
O folosesc dimineata dupa ce ma demachiez si imi place senzatia de racorire care mi-o confera :)
Si mereu se afla in geanta mea...ori de cate ori simt nevoia de o mica racorire pe caldurile astea, apelez la ea.


lotiune micelara Ivatherm , lotiune micelara, micele, demachiant lichid

De acest produs am fost extrem de curioasa si ma bucur ca am avut ocazia sa il testez. E prima lotiune micelara pe care o am si care m-a cucerit :)
Am citit ca multe fete folosesc lotiunea micelara ca si demachiant....eu sunt putin mai sceptica in privinta asta. Nu indeparteaza un machiaj asa cum o face un demachiant in nici un caz. Daca folosesc doar acest produs nu simt ca tenul meu e curat complet.
Asadar intai imi demachiez ochii si tenul, iar apoi aplic lotiune micelara pe o discheta si indepartez urmele de machiaj care au mai ramas, dupa care imi spal tenul cu un gel de curatare.
Dimineata pur si simplu imi sterg tenul cu ea, fara sa mai folosesc demachiant :)
E un produs care isi merita banii din punctul meu de vedere si pe care o sa il recumpar cu siguranta :)
Mi-a placut insa i-am gasit si 2 puncte minus : se consuma destul de repede si mi-ar fi placut sa nu aiba deloc parfum....chiar daca e placut si subtil, preferam sa nu fie deloc. La urma urmei parfumul nu e un ingredient minune in astfel de produse, deci nu ajuta la nimic, asa ca nu ii vad rostul. Am ochii sensibili iar cand simt parfum in jurul lor ma cam incomodeaza :)

Cam asta e parerea mea despre cele 3 produse Ivatherm pe care le-am primit si care au intrat in rutina mea zilnica...cu siguranta cand le voi termina voi reveni la ele :) Le multumesc celor de la Trender, Ivatherm si Dianei pentru acesta sansa :) Va pup :*


Sper ca v-a placut acest "Guest post" si ne revedem data viitoare :*



You May Also Like

0 Comments