Search

Birthday Giveaway !!!! CLOSED

by - marți, iunie 05, 2012

Buna fetelor !!!
Imi pare rau pentru absenta mea din ultimul timp...dupa cum am anuntat si pe Facebook am avut un program prelungit de munca si nu am avut timp de postat :)
Ieri a fost ziua mea de nastere...am implinit 23 de ani si cu aceasta ocazie as dori sa organizez un mic giveaway cu un premiu superb :X Initial trebuia sa fac ieri postarea asta...dar nu am avut timp :(

Premiul este acest ceas superb si este oferit de catre Julia Bijoux


Cerinte :

1. Urmareste blogul meu prin GFC
2. Like paginii de facebook a blogului aici si paginii de facebook a sponsorului aici
3. Sa dati share acestui concurs pe facebook. Daca nu stiti cum se face va rog sa cititi aici
4. Sa imi povestiti cea mai frumoasa aniversare a voastra. Va rog sa incercati sa fiti cat mai originale in raspunsuri...nu vreau sa scrieti doar  2-3 propozitii banale :D
Cerinta e sa imi povestiti cea mai frumoasa aniversare...nu sa imi spuneti cand a fost :D

Va rog sa imi lasati un comentariu la aceasta postare in care sa mentionati numele gfc, numele cu care ati dat like pe facebook, link catre share si raspunsul la intrebarea 4 :)

Castigatoarea va fi aleasa pe baza raspunsului :) Cea mai frumoasa povestioara va fi cea castigatoare :*

Concursul se termina in data de 20 iunie :)

Bafta tuturor si cat mai multe inscrieri :*

Va pup :)

You May Also Like

0 Comments