Search

Noul catalog Lady's

by - marți, mai 15, 2012


A aparut catalogul Lady's care e valabil in perioada 08.05 - 18.06.2012
Eu astept cu nerabdare fiecare catalog...in fiecare e cate ceva nou :) Am tras cu ochiul si la cel care urmeaza dupa acesta si pot sa va spun ca veti gasi niste produse superbe...printre care multe oje noi care nu au fost pana acum in catalog.
O sa va prezint mai jos cateva noutati din actualul catalog :)

Fard pleoape Catherine Arley Terracotta ( reducere 30%) - e disponibil in 3 palete de culori :) - 21,69 lei


Sapun cosmetic White Rose - 8,45 lei

Crema de maini White Rose - 8,99 lei

Ulei de corp White Rose - 25,99

Crema abraziva pentru fata cu struguri albi si musetel - 14,69
Crema abraziva pentru corp cu struguri albi si musetel - 14,69
Tratament reparator cu alge marine - 8,99

Gel de dus cu cafea - intens abraziv - 13,49

Nu am incercat niciunul din produsele de mai sus, dar bineinteles ca ma atrag si le vreau :))
Pe site veti gasi mai multe detalii despre produse si de asemenea o sa descoperiti si alte produse..eu am selectat doar cateva care mi-au atras atentia :)
Pe blog gasiti si cateva review-uri la produsele Lady's, precum si beneficiile reprezentantului Lady's. La pagina Lady's (sus pe blog) o sa gasiti detaliile :)

Daca doriti sa comandati produse mai intai trebuie sa completati acest formular : CLICK AICI
Dupa completarea formularului, puteti face direct comanda de produse, sau puteti comanda un catalog gratuit :)
Daca vreti sa rasfoiti catalogul online CLICK AICI


Ce produse va atrag din acest catalog? Ati incercat produsele Lady's? Sunt tare curioasa care sunt preferatele voastre :)





You May Also Like

0 Comments