Search

Schimbare de look :)

by - marți, martie 27, 2012

M-am vopsit si tuns de mai bine de o saptamana si am tot amanat postarea asta, dar am promis ca o onorez in seara asta :)
Cele care ma urmariti, stiti deja ca am un par des, lung si cu putin natural prin el.. Da stiu..suna a fi parul perfect :)) Dar pentru mine era un chin...de la spalat, ingrijit, coafat etc. Sa nu va mai spun ca imi lua cam 2 ore sa imi intind parul si in 3 ore aratam ca un arici...
Deja ma saturasem si am decis sa merg sa ma tund, sa il filez la extrem si sa ma vopsesc :)
Tunsoarea imi place , e ok...astept si parerea voastra :p

Si acum o sa va scriu despre vopseaua pe care am folosit-o :)
Inainte de a ma vopsi aveam o culoare cam ciudata...am fost vopsita acum cateva luni tot un roscat mai putin intens, care se decolorase etc...deci era o harababura in capul meu :))

Vopseaua pe care am folosit-o e Capital de la Lady's
Intai o sa va prezint pozele si apoi o sa fac un scurt review vopselei de par :)
Inainte de vopsire :


In timpul vopsirii : 

Am stat cam 45 de minute cu vopseaua in cap, dupa care m-am spalat.
Asa arata parul : 


Si rezultatul final : 


Poze facute la lumina naturala : 


La lumina artificiala (fara blitz)

La lumina naturala : 


Cam asta e tot :) Imi place tare mult culoarea si imi place cum a iesit.

Si acum sa va spun parerile legate de vopsea : 
Pachetul contine : tun vopsea crema 40 ml, oxidant 45 ml, manusi protectoare, instructiuni de folosire.
Eu am folosit 2 cutii si mi-a mai ramas vopsea si am aplicat-o in exces la varfuri :p

* dupa a doua spalare nu a mai iesit deloc vopsea din par
* nu mi-a iritat scalpul desi e foarte sensibil
* nu am ramas cu pete de vopsea pe scalp si pe fata. s-a curatat foarte usor
* culoarea este vibranta si stralucitoare ceea ce imi place la nebunie :X
In consecinta sunt foarte multumita de aceasta vopsea. E prima data cand o folosesc si cred ca o sa revin la ea :)

Pretul este de 9 lei iar daca achizitionati 2 cutii aveti reducere suplimentare de 10% + reducerea de reprezentant am dat pe ea cam 6 lei. Super pret, nu? 

AICI puteti vedea restul nuantelor.

Daca doriti sa comandati vopseaua sau un alt produs, mai intai trebuie sa completati un formular. Click pe banner pentru a-l completa :)


Ei, ce parere aveti despre noul meu look?



You May Also Like

0 Comments