Search

Review - produse antiacneice

by - joi, februarie 16, 2012

Am tot mentionat pana acum ca am tenul gras...si uneori imi apare pe fata cate un "cadou" numit cos. :D
Zona cea mai predispusa la cosuri in cazul meu este barbia....nu imi amintesc sa fi avut vreun cos pe frunte sau in alte locuri...doar pe barbie.
Si de obicei sunt urate , mari si dureroase...imi ies rar dar si cand apar ma chinuie nu gluma :(
V-am mai scris pana acum de site-ul http://vegis.ro/ care comercializeaza multe produse naturale .
Asa ca mi-am ales de pe site Crema antiacneica , al carui producator este Viva Natura si o Lotiune Antiacneica de la Cosmetic Plant. Am mai folosit masti de fata de la Viva Natura si am fost incantata...asa ca am avut asteptari si de la crema antiacneica.
Am decis sa le fac review impreuna deoarece ambele au scopul de a va scapa de acnee si pentru a obtine rezultate mai bune le-am folosit impreuna.
Ce spune producatorul : 
Continutul cu ulei de salvie, metionina, acid lactic, si vitamina B6 asigura preparatului proprietati dezinfectante, antiinflamatoare si de reglare a secretiei glandelor sebacee. Purifica tegumentul si contribuie la prevenirea aparitiei cosurilor si punctelor negre. Dimineata si seara se sterge fata cu un tampon imbibat cu lotiune dupa care se aplica crema antiacnee. Tenul isi va redobandi aspectul curat si sanatos. 

Ingrediente : 

Parerea mea : 
Imi place tare mult mirosul in primul rand....miroase a salvie :) Dupa ce am folosit-o consider ca e un produs indispensabil pentru persoanele cu ten gras. Cred ca stiti cu toate senzatia oribila care o aveti cand simititi excesul de sebum pe ten...in special dimineata. O singura discheta imbibata in lotiune e suficienta pentru a inlatura senzatia ciudata. Nu usuca deloc tenul...insa il lasa perfect mat si fin fara nici un strop de sebum.
Cu siguranta a contribuit foarte mult la disparitia cosurilor.
A folosit si iubitul meu lotiunea...initial i-a placut mirosul si apoi a inceput sa se inteleaga bine cu produsul :D

Pret : 9,98 lei
Gramaj : 200 ml
Producator : Cosmetic Plant 
O gasiti in categoria de produse naturale de pe site-ul http://vegis.ro/


Ce spune producatorul : 
Se utilizeaza in strat subtire pe zona cu acnee sau puncte negre si este de preferabil sa se mentina compozitia pe zona afectata 1-7 ore. Se indeparteaza cu apa calduta. Fiind foarte activa este posibil sa apara o senzatie usoara de usturime la inceputul aplicarii cremei, senzatie care este normala pentru un astfel de produs.

Ingrediente : 

Parerea mea : 
Am aplicat-o conform recomandarilor. La inceput intr-adevar am simtit o senzatie de usturime dar care dispare imediat si nu e deloc profunda. 
Nu contine deloc parabeni si e un produs natural . 
Are 20 ml dar o sa va ajunga timp indelungat, avand in vedere ca se aplica doar local pe zona afectata...deci foarte putin produs.
Inainte sa o folosesc imi aparusera 2 "monstrii" oribili pe barbie si am zis sa pun crema la treaba sa vedem ce poate:) Si cum pozele spun mai multe decat cuvintele...inainte sa folosesc crema am facut poza "monstrilor" si am facut poza si dupa folosirea cremei ca sa vedeti cum a actionat.
PS : scuzati oribilitatea din poza :D (cei incercuiti sunt "monstrii" pe care am vrut sa ii combat)
Inainte : 
Dupa utilizarea cremei : 
Dupa cum puteti observa a combatut cosurile si pielea e mai neteda. Au ramas intr-adevar cateva urme ale cosurilor...dar disparitia lor tine de alt produs.  Si punctele negre s-au mai rarit si nu mai sunt atat de evidente.
* pozele nu sunt editate deloc. au suferit doar de "crop"
Consider ca si-a facut treaba foarte bine si o sa o folosesc in continuare.


Pret : 6,51 lei
Gramaj : 20 ml
Producator : Viva Natura
O puteti achizitiona de pe site-ul http://vegis.ro/ alaturi de alte produse naturale

In concluzie recomand cu drag produsele!!! Ma bucur ca exista acest magazin care comercializeaza produse naturale. Gama de produse e foarte larga asa incat le puteti alege pe cele de care aveti nevoie si sunt potrivite pentru voi.

*produsele au fost primite pentu testare

Daca aveti intrebari si alte nelamuriri nu ezitati sa ma contactati!!!
Va pup:*


You May Also Like

0 Comments