Search

Review - Gel contur ochi

by - vineri, februarie 10, 2012

In postarea de ieri, v-am vorbit despre crema cu migdale, germeni de grau si miere care poate fi achizitionata de pe site-ul vegis.ro , unde veti gasi si alte produse naturiste de care veti fi incantate.
Continui seria de review-uri destinate produselor de pe site si in aceasta seara o sa va vorbesc despre :

Ce spune producatorul : 
Principii active : 
- coenzima Q10
- extract de echinacea
- ulei de catina
Actiuni : hidrateaza in profunzime , impiedica pierderea apei transpidermale , tonifica si relaxeaza pielea, previne imbatranirea prematura a pielii, atenueaza ridurile de expresie si cearcanele.

Parerea mea : 
Are un miros placut si relaxant de ulei de catina. Asta e un lucru care conteaza pentru mine...mi-ar fi greu sa folosesc un produs daca nu imi place cum miroase:))...fiecare cu "pasarica" lui :p
L-am folosit in fiecare seara dupa demachiere si ma declar incantata de produs. Consistenta este una usoara, deloc grasa. Dupa ce e aplicat in zona ochilor, cateva secunde lasa impresia de "umed" , apoi se simte ca si cum "vi se lipesc ochii"...nu stiu exact cum sa explic. E senzatia aia cand inchizi ochii si ai impresia ca ai lipici pe ei :)) Initial nu m-a incantat deloc...dar dupa aproximativ un minut gelul este absorbit complet in piele si nu se mai simte ciudata senzatie. Ma gandeam la inceput ca voi avea ochii asa pana dimineata :))
Se absoarbe repede in piele , lasa pielea catifelata si va confera o privire mai luminoasa. A avut efecte si asupra cearcanelor...le-a diminuat semnificativ de mult. Mai mult de atat nu cred ca poate un produs...cel putin nu in cazul meu. Cearcanele nu pot fi combatute doar cu ajutorul unei creme...conteaza foarte mult si odihna...si cum eu dorm destul de putine ore pe noapte , cearcanele ma intampina in fiecare dimineata:))
Insa de cand folosesc crema nu mai sunt atat de adanci. 
Imi place mult ca lasa o senzatie de racoare si prospetime, ceea ce e o manta cereasca pentru ochii obositi.
Despre atenuarea ridurilor nu am nimic de spus, deoarece inca nu am deci nu ma pot pronunta. 

Ingrediente : 
Si asa arata gelul : 
Prezentare : tub 30 ml
Pret : 7,31 lei
Producator : Hofigal
Il puteti cumpara de pe site-ul vegis.ro unde veti gasi o multitudine de produse naturiste .
Nota mea : 10/10

* produsul a fost primit pentru testare

Kisses :*

You May Also Like

0 Comments