Search

Despre produsele si beneficiile Lady's

by - miercuri, februarie 15, 2012

Am fost intrebata de foarte multe ori ce parere am despre produsele Lady's. Asadar m-am gandit sa fac o postare in care sa va prezint parerea mea referitor la produse si la companie.
Sunt reprezentant cam de 4 ani si am folosit foarte multe produse. De atunci am facut comenzi la Avon, Oriflame etc...destul de rar..mi-am luat doar produsele de care eram indragostita de mult :D
Am fost si la Oriflame si la Avon reprezentant, dar beneficiile oferite de Lady's sunt mult mai mari.

Multe persoane considera ca daca un produs are un pret mic, nu e de calitate. Mi se pare aberant sincer...am fost uneori dezamagita de produse scumpe si am fost incantata de unele mai ieftine..pana nu testezi nu ai de unde sa stii.

Majoritatea produselor care le-am folosit m-au incantat...fardurile sunt pigmentate , tusurile cu sclipici extraordinare, mascara de asemenea imi place mult...si restul produselor pt ten (blush, fond de ten , pudra etc.).
Singurele produse care nu mi-au placut au fost sampoanele....am un scalp foarte sensibil si m-am ales cu matreata dupa ce le-am folosit :(
In materie de make-up imi plac toate produsele.
Am inceput sa fac comenzi regulat si apoi m-am gandit sa profit si de faptul ca e MLM si sa obtin discount-uri mult mai mari pentru comenzi....si am reusit..de la reprezentant Lady's am ajuns coordonator Lady's si am discounturi de pana la 100% sau daca nu doresc sa comand produse pot sa primesc banii cash (doar daca sunteti persoana juridica, sau daca aveti o imputernicire de la o firma). Eu am optat mai mereu pentru produse :p
Beneficii Lady's
- comanda minima 10 lei
- transport gratuit prin curier in 1270 de localitati
- 42% discount maxim pentru comenzile online
- 20% din comenzile prietenilor tai prin programul de afiliere\
- nu sunteti obligate sa faceti comenzi permanente...puteti face si o comanda la cateva luni sau cand doriti voi..nu va scoate nimeni din sistem si nu va trage nimeni la raspundere.

Aveti 2 oportunitati de castig :
- plasati comenzi si beneficiati de reduceri
- recomandati magazinul si castigati 20% din comenzile prietenilor tai
ex. : inscrii 5 fete si fiecare face comanda de 100 lei...tu ai 20% de la fiecare, adica 20 de lei. 20 x 5 = 100 lei. De acesti bani poti sa iti comanzi produse gratuit sau poti sa ceri retragerea banilor. Suna bine, nu? O sa ziceti ca e greu...asa am zis si eu la inceput.
Mi-am formulat cateva anunturi de promovare pe care le-am postat pe majoritatea site-urilor de anunturi si in diferite comunitati de femei...si cam atat. Si inscrierile au inceput sa curga...acum doar mai reactualizez anunturile. Simplu, nu?

Eu una sunt extrem de multumita de serviciile Lady's si de produsele care le comercializeaza. De pe urma companiei am doar de castigat...produse superbe si un castig suplimentar care e binevenit mereu :D
Pana acum toata activitatea mi-am desfasurat-o online...daca promovam si printre apropiati aveam si mai mult de castigat...dar sunt prea comoda :))

Daca mai aveti nevoie de alte informatii nu ezitati sa ma contactati. De asemenea daca doriti sa stiti ceva despre un produs anume va stau la dispozitie.
Persoanele care doresc sa se inscrie si sa obtina si un venit suplimentar ma pot contacta oricand si o sa le ajut cu cea mai mare placere.
Pentru a va inscrie click pe banner-ul de mai sus sau click AICI si completati formularul cu datele voastre.
Daca doriti sa fiti la curentu cu noutatile si cu cataloagele ma puteti adauga pe Facebook AICI .

Ati folosit pana acum produse Lady's? Ce parere aveti despre ele? 

You May Also Like

0 Comments