Search

Review - Ulei de corp Greenland

by - vineri, ianuarie 20, 2012

De curand mi-am cumparat un ulei de corp Greenland. M-am lasat dusa de val cand l-am mirosit la o prietena si nu m-am putut abtine sa nu il comand...
Asa arata produsul :
L-am folosit de cateva ori..atat pe pielea umeda cat si uscata. Nivelul de hidratare este unul minim spre mediu...daca aveti pielea uscata cu siguranta nu va face fata. Intra foarte repede in piele insa lasa o senzatie ciudata...De obicei dupa ce folosesc ulei de corp mainile imi raman putin uleioase ...Uleiul asta mi le face "ciudate".. Nu prea stiu cum sa explic cum se simt. Nu sunt aspre dar "aluneca" greu...
Nu cred ca e potrivit pentru perioada rece pentru ca pielea are nevoie de o hidratare mai mare.
Despre miros nu am ce sa reprosez...e pur si simplu extraordinar de frumos :* Il aplic doar ca imi lasa o piele frumos parfumata...insa mai mult de 2 ore nu tine mirosul :(
Constitutia lui e destul de lichida...nu arata a ulei ci mai degraba a apa :)))

Ingrediente :

De cumparat cu siguranta nu o sa il mai recumpar...
Pretul e in jur de 30 lei si mi se pare destul de scump avand in vedere ca e bun "doar de mirosit". In pretul asta se gasesc produse similare de o calitate mai buna.
Il puteti gasi AICI .
Nota mea : 4/10

Ati folosit produse Greenland? Ce parere aveti despre ele?

Kisses :*

You May Also Like

0 Comments