Search

Review - pudra autobronzanta Sun-Kissed Glow

by - luni, ianuarie 09, 2012

Am cumparat aceasta pudra acum 2 luni si de atunci o folosesc mai mereu si sunt multumita de ea.

De obicei o folosesc peste fond de ten si de o vreme am inlocuit-o cu perlele bronzante. Se poate aplica cu buretelul din dotare sau cu o pensula. Eu prefer sa o aplic cu pensula pentru ca se aplica mult mai uniform. Poate fi folosita pe toata fata sau doar in zona obrajilor. Se aplica uniform si "absoarbe" sebumul de pe fata. Rezista destul de mult si da tenului un aspect mat.
Asa arata de aproape :
Eu am nuanta Honey. Pe site sunt disponibile 3 culori :


Eu am tenul deschis...si chiar si nuanta honey mi se pare putin inchisa...e mai inchisa decat arata pe site. Dar aplic mai putin produs si e ok.
Are 16,5 grame deci o cantitate suficient de mare.
Pret : 9 lei

Acum au aparut cateva noutati la Lady's si vreau sa va arat pe ce am pus ochii pentru urmatoarea comanda :) :


Vreau acel rosu aprins :X:X
Pret : 12 lei

Au aparut cateva culori superbe si le vreau aproape toate :X:X
Pret : 5 lei

Ma innebuneste nuanta rujului :X:X
Pret  : 7 lei

Astea sunt cele 3 produse pe care am pus ochii cel mai tare..mai sunt si altele insa trebuie sa studiez catalogul mai indeaproape.

Puteti vizualiza catalogul aici

Pentru a face comenzi pe site trebuie mai intai sa va inscrieti.Pentru inscriere click aici 

Ati folosit produse Lady's? Care sunt preferatele voastre?


Kisses:*


You May Also Like

0 Comments